امروز: سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/16]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 46460 تاریخ انتشار: شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱:۲۱:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

جهاد دانشگاهی صنعتی شریف برگزار می کند:

دوره آموزشی تدوین محتوای الکترونیکی و تدریس آنلاین

مرکز آموزش های تخصصی شماره 3 جهاد دانشگاهی صنعتی شریف دوره آموزشی تدوین محتوای الکترونیکی و تدریس آنلاین ویژه معلمان، اساتید و مدرسین را برگزار می کند.
دوره آموزشی تدوین محتوای الکترونیکی و تدریس آنلاین
به گزارش خبرایران، در این دوره ی آموزشی که به مدت 9 ساعت (درقالب6 جلسه) از یکم خردادماه سال جاری آغاز می شود، مباحث مربوط به طراحی انواع آموزش مجازی، آزمون سازی، سناریو نویسی برای طرح درس، الگوها و روش های تدریس به صورت ارائه ی زنده(آنلاین) اینترنتی ارائه می شود.
 
آموزش الگوها و سبک های مدیریت کلاس درس آنلاین، آشنایی با زبان و اصطلاحات نرم افزاری آنلاین و مدل محتوایی آموزش تکنولوژیکی(TPCK)، آشنایی با شاخص های آموزش آنلاین و ویژگی های کلاس مجازی از دیگر مباحث این دوره ی آموزشی می باشد.
 
همچنین اجرای تدریس آزمایشی و انجام تدریس مستقل بخشی از برنامه های دوره آموزشی تدوین محتوای الکترونیکی و تدریس آنلاین می باشد.
 
گفتنی است مرکز آموزش شماره 3 جهاد دانشگاهی صنعتی شریف، یک دوره مکمل 3 ساعته (دو جلسه) نیز با عنوان آشنایی با ابزارهای آموزش آنلاین و آزمون سازی نیز طراحی نموده است که مناسب برای تمامی فعالان حوزه آموزش می باشد.
 
علاقه‌مندان به ثبت نام در این دوره های آموزشی، برای اطلاع از تقویم آموزشی می توانند به سایت اینترنتی مرکز به آدرس  http://jdsharif3.com مراجعه و برای دریافت اطلاعات بیشتر، مشاوره و ثبت نام در ساعات اداری با شماره تلفن 33256155 تماس حاصل نموده و یا با ارسال عدد 2 به سامانه پیامکی 02133256155 منتظر تماس کارشناسان ما باشند.
 
 
                                                                    
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب