امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 46405 تاریخ انتشار: سه شنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۱۰:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

پروژه فرامنطقھ ای زیرگذر فتح باغستان در منطقھ21 در آینده ای نزدیک مورد استفاده شھروندان قرار می گیرد

خبرایران : پروژه مھم و فرامنطقه ای زیرگذر بزرگراه فتح-سه راھی شھریار(باغستان) در منطقه21 با پیشرفت فیزیکی مطلوب (سی درصدی) درحال انجام است.
پروژه فرامنطقھ ای زیرگذر فتح باغستان در منطقھ21 در آینده ای نزدیک مورد استفاده شھروندان قرار می گیرد
به گزارش خبرایران از  روابط عمومی شھرداری منطقه21 ،مھدی قره خانی معاون فنی و عمرانی این منطقه با اعلام خبر فوق گفت: منطقه 21 به عنوان ورودی غربی پایتخت در برگیرنده بزرگراه ھای مھمی مانند شھید لشگری، آزادگان و فتح است که باتوجه به ھمجواری با شھرک ھای اقماری؛ روزانه شاھد تردد بسیار پرحجم خودروھا و وسایل نقلیه سنگین از این محورھا ھستیم که این موضوع موجب ایجاد ترافیک در صبح و عصر و مشکلاتی برای شھروندان شده است.
وی ھمچنین افزود: این پروژه طی انجام عملیات عمرانی و ترافیکی از جمله انحراف ترافیکی، ساماندھی عبور و مرور خودروھا در مسیر غرب به شرق و بالعکس، حفاری محل شمع ھا در ضلع شمالی و جنوبی و درحال حاضر نیز نسب سبد ھا دارای پیشرفت فیزیکی30درصدی است.
قره خانی در خاتمه ابراز امیدواری کرد که مدیریت شھری منطقه21 با بھره برداری از پروژه فرامنطقه ای زیرگذر بزرگراه فتح-سه راھی شھریار(باغستان) بتواند گره ای از معضلات ترافیکی این نقطه از پایتخت و سفرھای شھروندان و مسافرین عبوری را باز کند تا موجبات رضایتمندی ھرچه بیشتر آنان فراھم آید.
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب