امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 46388 تاریخ انتشار: دوشنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۲:۱۰:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

کریم میرزاخانی اعلام کرد؛

برنامه آموزشی بازرسان به شیوه آنلاین برگزار شد

خبرایران : مدیر مرکز آموزش و پژوهش با اشاره به شروع کلاس­های آموزشی با رویکرد ترکیبی در سال جدید، از طراحی و برگزاری برنامه آموزشی ویژه بازرسان بانک در سراسر کشور به شیوه آنلاین و در بستر اینترنت خبر داد.
برنامه آموزشی بازرسان به شیوه آنلاین برگزار شد
به گزارش خبرایران ، کریم میرزاخانی مدیر مرکز آموزش و پژوهش با بیان این مطلب که اضافه نمودن این برنامه آموزشی با هدف اشتراک گذاری دانش و تجربیات بازرسان در بستر اینترنت و بدون محدودیت مکانی ایجاد شده است افزود: با برنامه زمانی از پیش تعیین شده و با تدریس مدیر امور بازرسی این برنامه آموزشی عملیاتی شد.
مدیرمرکزآموزش و پژوهش ابراز امیدواری کرد که درسال جاری متناسب با شرایط موجود، این مرکز فرصت های یادگیری و توسعه مدیران و کارکنان بانک را همسو با ماموریت ها و اهداف بانک و راهبردهای ابلاغی با تنوع قابل توجهی طراحی نماید تا همکاران محترم امکان مشارکت و استفاده از این برنامه ها را بانک داشته باشند.
لازم به ذکراست، برنامه آموزشی مذکور مشتمل بردوره های آموزشی بازرسی الکترونیکی، بازرسی ادواری، بازرسی سیستمی و هوشمند، بازرسی ارزی و مرور بخشنامه ها و موارد دیگرویژه بازرسان بانک می باشد که درسه روز متوالی عملیاتی خواهد شد.
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب