امروز: چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/05/01]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 46387 تاریخ انتشار: دوشنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۳۳:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

حسین معینی کربکندی اعلام کرد؛

تشکیل جلسات شورای سلامت در ورودی غربی پایتخت به صورت آنلاین

خبرایران : معاون امور اجتماعی و فرھنگی منطقه٢١ از برگزاری "بیش از نود جلسه شورای سلامت" در ورودی غربی پایتخت به صورت "مجازی و برخط" از ابتدای دوره شیوع کرونا ویروس تا نیمه اردیبھشت ماه سال جاری خبر داد
تشکیل جلسات شورای سلامت در ورودی غربی پایتخت به صورت آنلاین
به گزارش خبرایران از روابط عمومی شھرداری منطقه21 ،حسین معینی کربکندی معاون امور اجتماعی و فرھنگی این منطقه با بیان خبر فوق گفت: جلسات شورای سلامت به دلیل شرایط کنونی و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و با ھدف رعایت پروتکل ھای مندرج در "طرح فاصله گذاری اجتماعی" در سیزده خانه سلامت ورودی غربی پایتخت به صورت مجازی در سطح محله ھا برگزار می شود.
وی در ادامه افزود: ھدف از برگزاری جلسات شورای سلامت، احصاء مشکلات در سطح ھر محله با محوریت پیشگیری از شیوع ویروس کروناست که طی ھر جلسه رئیس اداره سلامت، مدیران محلات، دبیران شورایاری، نماینده نیروی انتظامی، نمایندگان پایگاه ھای بھداشتی در ھر محله، نماینده بسیج، معتمدین محله و افراد تاثیرگذار حاضر بوده و در ھر محله با توجه به نیازھای عنوان شده مواردی تصویب می شود.
بنابر این گزارش؛ در این جلسات، مصوباتی از جمله توزیع ماسک در بین شھروندان، اھدای بسته ھای بھداشتی به خانواده ھای دارایمعلول و سالمندان و نیازمندان، اجرای طرح فاصله گذاری در اماکن عمومی محله ھا، اجرای طرح غربالگری کووید١٩ با ھمکاری مرکزبھداشت غرب تھران، نصب روشویی در نانوایی ھا و میادین تره بار منتخب در محله ھا، آموزش ھای مجازی به شھروندان و ... مطرح و مورد اجرا واقع می شود.
لازم به ذکر است؛ این جلسات به صورت مستمر و ھفته ای یکبار با ھدف ارائه خدماتی ھر چند اندک و برداشتن گامی مثبت در جھت ارتقای سلامت شھروندان منطقه21 تشکیل می شوند.
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب