امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 46276 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۹:۴۵:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

پنل ھای خورشیدی بوستان ھای منطقه21؛ تحقق شعار شھر دوستدار محیط زیست

خبرایران : ده بوستان و جنگلکاری در ورودی غربی پایتخت، مجھز به پنل ھای خورشیدی با ھدف حفظ محیط زیست و کاھش استفاده از انرژی ھای تجدیدناپذیر ھستند.
پنل ھای خورشیدی بوستان ھای منطقه21؛ تحقق شعار شھر دوستدار محیط زیست
به گزارش خبرایران از روابط عمومی شھرداری منطقه21 ،سیاوش زابلی معاون خدمات شھری و محیط زیست این منطقه با اعلام مطلب فوق گفت: سرانه کل فضای سبز منطقه21 با احتساب درختکاری ھای سال گذشته در ھفته درختکاری به 50مترمربع رسید که این رقم در سطح شھر تھران بسیار مطلوب است.
وی با بیان اینکه تعداد بوستان ھای منطقه21 ،58عدد است،افزود: از این میان 9بوستان و جنگل66 ،جھت تامین آب گرم مورد نیاز سرویس ھای بھداشتی عمومی در فضای داخلی بوستان ھا مجھز به 20عدد پنل خورشیدی ھستند.
زابلی در ادامه یادآور شد: انرژی خورشیدی بدون شک یکی از منحصربه فردترین منابع انرژی تجدیدپذیر در کره زمین و فاقد ھرگونه آلودگی است و تا زمانی که خورشید درحال تابش است، امکان استفاده از انرژی خورشیدی وجود دارد.
لازم به ذکر است؛ بوستان ھای رئیسعلی دلواری، شھدای گمنام(گلریز)، سروناز، نیلوفر، بانوان(شھربانو) و نرگس در ناحیه یک، بوستان انرژی در ناحیه دو و بوستان ھای طبیعت، زیتون و جنگل66 در ناحیه سه منطقه21 مجھز به صفحات خورشیدی ھستند.
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب