امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 46143 تاریخ انتشار: سه شنبه ۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۴:۴۸:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

سید علی مفاخریان اعلام کرد ؛

همه چیز برای انتقال اوراقچیان شوش مهیاست

مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر با اشاره به این که تمام زیر ساخت های لازم برای انتقال کامل فعالان این صنف فراهم شده است، گفت: مجتمع صنفی خدماتی ثامن الحجج آماده بهره برداری است و به زودی با حضور شهردار تهران به شکل رسمی به بهره برداری می رسد.
همه چیز برای انتقال اوراقچیان شوش مهیاست
 سیدعلی مفاخریان، در حاشیه بازدید خود از مجتمع صنفی  خدماتی ثامن الحجج در جنوب شرق تهران هدف از ساخت این شهرک  را انتقال  صنایع مزاحم شهری و آلاینده های زیست محیطی  دانست و گفت: صنف اوراق چی ها جزو این دسته از مشاغل هستند که  تاکنون اغلب آنان از شوش به این محل  منتقل شدند و  این تصمیم طبق برنامه شهرداری و سایر مسئولان مربوطه گرفته شده است. 
وی افزود:  مجتمع صنفی خدماتی  ثامن الحجج   با یک هزار و 500 واحد صنفی،  طی  دو سال گذشته  احداث و امروز تمامی زیرساخت های آن فعال شده است.  امیدوارم با اعمال قانون و  افزایش همکاری واحدهای صنفی ، فعالان این صنف   به این جا منتقل شوند تا  کسب و کار در این مجتمع صنفی خدماتی رونق بیشتری بگیرد. 
❇️مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر درپایان تاکید کرد:  سیاست شهرداری انتقال صنوف مزاحم  به خارج از شهر و به مکانی مانند مجتمع ثامن الحجج است چرا که حضور این صنوف در شهر مزاحم زندگی مردم در مناطق مسکونی می شود . شهرداری هم برای آشنایی بیشتر مردم با این  مجتمع،  اطلاع رسانی و نشانه گذاری شهری مورد نیاز  برای این منطقه را  انجام  خواهد داد تا مردم از مکان یابی مناسب این پروژه مطلع شوند  و در صورت نیاز مراجعه کنند. 
همچنین در این بازدید قاسم نوده فراهانی، رییس اتاق اصناف تهران نیز  گفت: از وقتی این شهرک ساخته شده واحدهایی از اوراقچی های شوش در این جا سوله و انبار تهیه کرده اند اما کسب و کار اصلی آنها  در شوش همچنان فعال است درحالیکه قرار  بر انتقال کامل واحد های صنفی بود . این امر باید با برنامه ای زمانبندی شده از سوی  شهرداری و اتاق اصناف صورت گیرد. مجتمع صنفی خدماتی ثامن الحجج  هم اکنون تمامی زیرساخت های لازم برای فعالیت  صنف اوراقچیان را دارد و اجرای این انتقال ضروری است.
مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب