امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 46136 تاریخ انتشار: سه شنبه ۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۳۸:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

تمدید بهره مندی از پاداش خوش حسابی عوارض شهرداری منطقه 15

خبرایران : معاون مالی و اقتصاد شهری منطقه 15 گفت: بهره مندی از 18 درصد جایزه خوش حسابی و پرداخت فیشهای عوارض پسماند نوسازی، کسب و پیشه و همچنین 10 درصد جایزه خوش حسابی مربوطه عوارض کسب و پیشه تا پایان اردیبهشت تمدید شد.
تمدید بهره مندی از پاداش خوش حسابی عوارض  شهرداری منطقه 15
به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه 15، امیدعلی رحیم زاده  با اعلام این خبر گفت: به دلیل شیوع ویروس کرونا در اواخر سال گذشته و عدم امکان پرداخت بهای عوارض با توجه به شرایط اقتصادی و بهداشتی کشور، زمان بهره مندی از پاداش خوش حسابی تا 31 اردیبهشت سال جاری تمدید شد.
به گفته وی، 297 هزار و 603  فیش عوارض نوسازی، کسب و پیشه و پسماند از اواخر دی ماه با مشارکت اداره پست جنوب شرق تهران در منطقه15 توزیع و از همان روز نخست ستاد پاسخگویی به شهروندان در اداره درآمد تشکیل شد.
رحیم زاده افزود: ستاد پاسخ گویی درآمد ملزم است تا نحوه محاسبه فیش را به شهروندانی که دراین باره سوال دارند، توضیح دهد و اکنون 2 باجه در این اداره برای پاسخگویی فعال است.
وی در ادامه خاطرنشان کرد: همچنین با توجه به رعایت پروتکل های ستاد پیشگیری از شیوع کرونا شهروندان می توانند غیرحضوری درخواست ها و سوالات خود را درباره عوارض های اعلام شده از طریق شماره تلفنهای 96023170-96023162-96023164 مطرح کنند تا کارشناسان این حوزه به آن پاسخ دهند.
معاون مالی و اقتصاد شهری روش های پرداخت عوارض را هم غیرحضوری تشریح کرد و گفت: شهروندان از طریق سامانه اینترنتی Tehran.ir  ، درگاه های حضوری و غیر حضوری بانک های ذکر شده در قسمت پایین فیش ها و سامانه تلفنی 137 نسبت به پرداخت عوارض خود اقدام کنند.
شایان ذکر است؛ 10 بنر پرتابلی با موضوع نحوه پرداخت پسماند نوسازی، کسب پیشه و پسماند در سطح منطقه نصب شده است.
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب