امروز: دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ [2024/06/17]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 46105 تاریخ انتشار: یکشنبه ۳۱ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۴۶:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

هبه اجاره بھای مستاجران توسط مالکین سھ مجتمع تجاری در منطقھ21

خبرایران : شھردار منطقه21 از مالکین سه مجتمع تجاری منطقه21) صفویه، پاویلیون و مھستان) که با ازخودگذشتگی و سعه صدر؛ اجاره بھای ماه ھای اسفند و فروردین مغازه ھای خود را به دلیل رکود شرایط اقتصادی و از رونق افتادن کسب و کارھا به علت شیوع کرونا ویروس بخشیده بودند، تشکر و قدردانی کرد.
هبه اجاره بھای مستاجران توسط مالکین سھ مجتمع تجاری در منطقھ21
به گزارش خبرایران از روابط عمومی شھرداری منطقه21 ،ھمزمان با شیوع ویروس کرونا و "وضعیت کسادی بازار شب عید" به علت خانه نشینی مردم، جمعی از مالکین پاساژھا و مجتمع ھای تجاری منطقه21 نسبت به بخشودگی اجاره بھای دو ماه اسفند و فروردین واحدھای خود اقدام کردند.
بنا بر این گزارش؛ در مراسم ھای جداگانه ای که با حضور معاون امور اجتماعی و فرھنگی، شھردار ناحیه یک، مدیر روابط عمومی و دبیر شورایاری محله باشگاه نفت تھرانسر؛ از آقایان حسنی الموتی، محصلی و اسفندیاری مالکین مجتمع ھای تجاری صفویه، پاویلیون و مھستان بابت ازخودگذشتگی و بخشش اجاره بھای مستاجران خود در ماه ھای اسفند و فروردین باتوجه شرایط نامساعد اقتصادی و وجود بیماری کرونا، تقدیر و تشکر شد.
طی این مراسم ھای قدردانی، بر این مھم تاکید شد که ھمه باید "دست در دست یکدیگر" و با یاری و پشتیبانی ھم از این دوران سخت با موفقیت خارج شویم و تسری دھنده روحیه جوانمردی این مالکین در بخشش اجراه بھای واحدھای خود که منجر به توسعه فرھنگ گذشت و ايثار در بین ھمه اقشار جامعه گردیده، باشیم.
امید است؛ سایر مالکین واحدھا و پاساژھای تجاری منطقه21 نیز با دیدن این اقدام خیرخواھانه، نسبت به انجام آن اقدام کرده و گسترش دھنده این حلقه مھربانی باشند.
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب