امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 46093 تاریخ انتشار: یکشنبه ۹ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۶:۲۱:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

آماده باش کامل نیروهای خدمات شهری منطقه ۱۶ تا پایان بارندگی تابستان ۱۴۰۱

خبرایران : سید مرتضی روحانی شهردار منطقه ۱۶، با اشاره به صدور هشدار سطح نارنجی هواشناسی مبنی بر بارندگی های شدید مرداد ماه سال جاری و وقوع شرایط بحرانی اظهار داشت: لایروبی جوی های معابر سطح محلات نه گانه، در راستای حفظ پاکیزگی و بهداشت عمومی و همچنین هدایت آب های سطحی ناشی از آبگرفتگی بسیار حائز اهمیت است و به صورت منظم انجام مي شود.
آماده باش کامل نیروهای خدمات شهری منطقه ۱۶ تا پایان بارندگی تابستان ۱۴۰۱

 به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۶، وی با اعلام این خبر گفت: نیروهای خدمات شهری منطقه در این ایام در نقاط مهم محلات نه گانه در آمادگی کامل به سر می برند.

🔸 عباس فخارمنش معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه نیز ضمن تشکر از اقدامات صورت گرفته بیان داشت: لایروبی کانال ها، مسیل ها و قنوات به طور منظم و مستمر انجام می شود، همچنین از نواحی شش گانه نیز خواستیم نهرهای کوچک هم منظم بازدید شود و در صورت لزوم با تجهیزات مکانیزه و ماشین آلات سنگین، لایروبی و نهرشویی صورت بگیرد تا شهروندان عزیز دچار مشکل نشوند، تاکنون جوی های تمام معابر اصلی و فرعی محلات نه گانه پاکسازی شده‌اند.

🔸 امیرحمزه مقدسی رئیس اداره خدمات شهری منطقه مشارکت شهروندان در عدم تخلیه زباله، نخاله و پسماندهای ساختمانی در نقاط ممنوعه را موثر خواند و افزود: یکی از مهمترین و اصلی‌ترین عوامل آبگرفتگی معابر در هنگام بارندگی، رهاسازی پسماندها در کانالهای عبور آب است که می بایست شهروندان توجه ویژه ای به آن داشته باشند.

🔸 وی افزود: لایروبی انهار روباز در محلات نه گانه به طور مستمر و منظم انجام شده و لایروبی کانال تقاطع خیابان کارگر سامانی و خیابان فاطمی نیز با حجم ۱.۵ مترمکعب به متراژ ۱۶۰۰ نیز از اقدامات مهم بود.

🔸 رئیس خدمات شهری منطقه ضمن ابراز همدردی با سیل زدگان منطقه امامزاده داود (ع) خاطرنشان کرد: از روز اول ۲۰ نفر کارگر با تجهیزات کامل به همراه سرکارگر و نماینده با سه دستگاه پیکاپ به محل حادثه اعزام شدند، در روز دوم اعزام یک دستگاه واترجت نیز از اقدامات مهم منطقه براي كمك به سيل زدگان بود.

🔸 شایان ذکر است؛ شهردار منطقه ۱۶ به اتفاق معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه و رئیس خدمات شهری منطقه از روز اول برای خدمات رسانی به سیل زدگان در محل حادثه حضور داشتند.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب