امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 4602 تاریخ انتشار: شنبه ۲۱ تیر ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۳۲:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

اصلی ترین شرکت بیمه ای کشتیرانی رفع تحریم شد/ رونق دوباره به تجارت خارجی برگشت/ بیمه معلم رفع تحریم شد

با رفع تحریم بیمه معلم بسیاری از کشتی هایی که از مشکل بیمه رنج می برند می توانند از این پس به راحتی بیمه شوند و این موضوع به منزله رونق دوباره تجارت است.
اصلی ترین شرکت بیمه ای کشتیرانی رفع تحریم شد/ رونق دوباره به تجارت خارجی برگشت/ بیمه معلم رفع تحریم شد
به گزارش خبر ایران در همین مدیر عامل بیمه معلم از صدور حکم دادگاه اروپا مبنی بر خروج این شرکت از لیست تحریم اتحادیه اروپا خبر داد.

محمدابراهیم تحسیری با اشاره به پيشينه تحریم بیمه معلم از سوی اتحادیه اروپا گفت: از دو سال پيش و زماني که به دليل تحريم هاي دول غربي ،بيمه معلم بيمه کشتي هاي ناوگان کشتيراني جمهوري اسلامي ايران را بر عهده گرفت اتحاديه اروپا نسبت به تحريم بيمه معلم اقدام کرد.

وي ادامه داد : از زمان شروع اين تحريم ،شرکت بيمه معلم با اقامه دعوي به دادگاه اروپا نسبت به اثبات حقانيت اين شرکت اقدام کرد و حدود چهار ماه پيش دادگاه اروپا جهت رسيدگي به اين دعوي تشکیل و دفاع خوبی از سوي وکلاي بيمه معلم در این جلسه انجام شد.

مدیرعامل بیمه معلم افزود : در نهايت با پيگيري هاي مکرر معاونت حقوقي و امور بين الملل رياست جمهوري ، وزارت امور خارجه و مسئولان اين شرکت ، دادگاه اروپا با صدور حکم ، اين شرکت را از ليست تحريم هاي اتحاديه اروپا خارج کرد.

به گفته تحسيري با لغو تحريم ها ، بيمه معلم دوباره مي تواند کشتي هاي ناوگان کشتيراني جمهوري اسلامي ايران را تحت پوشش بيمه اي قرار دهد.

گفتنی است بیمه معلم با عنوان اولیه "شرکت بیمه صادرات و سرمایه گذاری" در سال 1373 با مشارکت نظام بانکی و به منظور توسعه فعالیتهای صادراتی و ارائه پوششهای بیمه های اعتباری در مقابل ریسکهای موجود، تاسیس شد.

 

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب