امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 46002 تاریخ انتشار: یکشنبه ۴ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱:۲۵:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

محوریت تمرکز ال‌جی برای آینده از زبان مدیرعامل این مجموعه، ویلیام چو

خبرایران : مدیرعامل ال‌جی در سخنرانی پایان سال برای کارکنان، از آمادگی حرکت به سوی ساختار تجاری برای آینده جهت خلق ارزش‌های کاربری جدید سخن گفت.
محوریت تمرکز ال‌جی برای آینده از زبان مدیرعامل این مجموعه، ویلیام چو

مدیرعامل ال‌جی الکترونیکس (LG)، ویلیام چو ، در سخنرانی پایان سال خود با اشاره به "تغییرات موفقیت‌آمیز" و "رشد پیروزمندانه" محقق شده در سال گذشته حوزه‎‌های تمرکز آتی این شرکت را معرفی کرد. چو از فرصت پخش زنده برای برقراری ارتباط با کارکنان ال‌جی و مطلع کردن آن‌ها از 4 حوزه استراتژیکی که شرکت در سال 2023 برای تبدیل شدن به یک ساختار تجاری آینده-محور بر آن تمرکز خواهد داشت، استفاده کرد.     

در آغاز، چو بر اهمیت پیشرفت پورتفوی تجاری ال‌جی تأکید کرد. چو خاطر نشان کرد:"برای افزایش ارزش ال‌جی باید به سرعت رشد کیفی و موتورهای رشد ایمن در حوزه‎‌های دارای پتانسیل بالا را شتاب بخشید. ما در حین پایه‌گذاری و توسعه سریع تجارت‌های استراتژیک برای آینده، بر به حداکثر رساندن قابلیت‌های تجاری موجود شرکت برای تقویت مزیت رقابتی کسب¬و¬کار اصلی خود تمرکز خواهیم کرد."     

ایشان صحبت‌های خود را با تأکید بر نیاز به ایجاد یک سیستم تجاری با محوریت مشتری ادامه داد: "ما به تولید نتایج عینی از طریق ادغام نوآورانه تجربه کاربری و دیجیتال‌سازی احتیاج داریم و قصد داریم برای تقویت مشتری‌مداری و بهبود شیوه کاری خود با تمرکز بر اهداف بلندمدت و نقشه‌های راه به تجربه‌های کاربری نوآورانه‌ فراتر از انتظار دست یابیم."

سپس چو در خصوص تقویت توانمندی‌های آمادگی برای آینده ال‌جی صحبت کرد:"ما باید از دستیابی به فناوری‌های آینده اطمینان حاصل کنیم و توانایی رقابت نرم‌افزاری خود را از طریق R&D(تحقیق و توسعه) تقویت کنیم، ارزش برند را افزایش داده و اعتبار برند را به‌ویژه در میان نسل جوان ارتقاء دهیم. ما همچنین نیاز داریم تجارت آنلاین را تقویت کرده و بر بازاریابی دیجیتال به منظور توسعه تجارت الکترونیک بیشتر تمرکز کنیم."
وی همچنین به عدم وجود ثبات در دنیای تجارت اشاره کرد. این شرکت برای ایجاد تغییر بنیادین در مزیت رقابتی ال‌جی و افزایش بهره‌وری عملیاتی با قابلیت پاسخ پیشاپیش به تغییرات دنیای تجارت به تازگی یک گروه ویژه را سازماندهی کرده است. چو گفت: "انتظار داریم با انجام این اقدامات بتوانیم ساختار شرکتی سالم‌تری بسازیم که ال‌جی را قادر سازد به صورت مداوم از طریق تضمین مزیت رقابتی بلندمدت متناسب با پیشرفت‌های تجاری، نتایج مثبت و ارزش‌های کاربری جدید ایجاد کند."

چو از تمامی بینندگان درخواست کرد به این‌که چه چیزی (و یا چه کسی) شرکت ال‌جی الکترونیکس را تعریف می‌کند فکر کنند." یکایک ما در ال‌جی برای مشتریان خود "ارزش‌ساز" هستیم. امیدوارم که همه ما به معنای واقعی، مشتریان خود را ارج نهاده و به راه‌های مختلف برای فراهم کردن ارزش‌های بهتر برای آن‌ها از طریق ملاقات با آن‌ها، شنیدن نظراتشان و یکی شدن با آن‌ها فکر کنیم." و ادامه داد: "زیرا ما می‌دانیم که پاسخ‌ها همیشه نزد مشتریان است و با عمیق‌تر نگاه کردن به زندگی آن‌ها و بدست آوردن بینشی وسیع‌تر است که می‌توانیم تجربه‌های کاربری جدید، منحصر به فرد و نوآورانه ارائه دهیم."      

چو در پایان سخنان خود به تمام کارکنان ال‌جی یادآوری کرد ‌که نحوه فکر کردن و عمل کردن امروز ما، آینده و میزان آمادگی ما برای رویارویی با آن را تعیین می‌کند. "ما باید مثل همیشه، از مشکلات و آزمون‌هایی که ناگزیر با آن‌ها روبه‌رو می‌شویم دلیرانه و با رویکردی مثبت و با یقین به موفقیت عبور کنیم."
 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب