امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 45980 تاریخ انتشار: دوشنبه ۲۵ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۲:۱۷:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

توزیع اقلام بهداشتی بین خانواده های معلولان ساکن در منطقه 19 و روستاهای حریم

خبرایران : 100 بسته بهداشتی در راستاي پيشگيري از شيوع كرونا و حمايت از خانواده هاي آسيب پذیر منطقه 19 توزیع شده است.
توزیع اقلام بهداشتی بین خانواده های معلولان ساکن در منطقه 19 و روستاهای حریم
به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه 19، محسن فریدی معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه با اعلام این خبر گفت: این بسته ها شامل مواد ضدعفوني كننده سطوح و دست، ماسك و دستكش است که توسط اداره كل سلامت تهيه و  بين خانواده هاي معلولين در حال توزیع است.
به گفته وی بسته های بهداشتی بين محلات سيزده گانه و روستاهاي حريم نواحی 4 و 5 با اولويت خانواده هاي داراي چند معلول و كم برخوردار توزيع شده است. 
این معاون در ادامه از تجربه نگاري مسئولين خانه هاي سلامت در برنامه هاي پيشگيري از شيوع كرونا خبر  داد و افزود: با توجه به شيوع بيماري كرونا و اقدامات انجام شده در حوزه پيشگيري از اين بيماري از جمله آموزش هاي مجازي، تشكيل شوراي سلامت مجازي، ارائه خدمات مشاوره تلفني كاهش استرس و دیگر فعالیتها، تجربيات مثبت و منفي مسئولان خانه هاي سلامت در اين زمينه به منظور بهره‌مندي از اين تجارب در موارد بحران هاي مشابه به صورت هفتگي  ثبت و به اداره كل سلامت ارسال مي شود.
فریدی خاطرنشان کرد: بیماری کرونا در كنار تمام مسائل و مشكلاتي كه به همراه داشت موجب افزايش  همدلي بين شهروندان شده به طوريكه اقدامات خودجوش و داوطلبانه همچون كمك به ضدعفوني كردن محلات، همكاري در توليد ماسك و گان از جمله موارد مثبتي است که در این مواقع بحرانی انجام شده است. 
براساس این گزارش تمام تجربيات مسئولين خانه هاي سلامت در كتابچه اي توسط اداره كل سلامت در مبارزه با ويروس كرونا ، چاپ و به بهترين تجارب هدايايي اهدا خواهد شد.
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب