امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 45926 تاریخ انتشار: شنبه ۲۳ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۲:۱۲:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

راه اندازی پویش مجازي «ما در خانه می مانیم» با مشارکت شهرداران مدارس منطقه ١٩

خبرایران : معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه 19 از راه اندازی پویش مجازی «ما در خانه می مانیم» و فعالیت شهرداران مدارس منطقه و معاونین آنها در این پویش خبر داد.
راه اندازی پویش مجازي «ما در خانه می مانیم» با مشارکت شهرداران مدارس منطقه ١٩
به گزارش خبرایران از  روابط عمومی شهرداری منطقه 19، محسن فریدی این پویش را حرکتی مهم در قطع زنجیره انتقال کرونا دانست و گفت:  اين فعاليت مجازي به منظور حساس سازی و ضرورت یادآوری هشدار ها برای ماندن در خانه و منع تردد در اماکن عمومی و همچنین حفظ آرامش دانش آموزان صورت گرفته كه با استقبال دانش آموزان مواجه شده است.
وي افزود : کلیپ های تهیه و ارسال شده توسط شهرداران مدارس و هشدار های بهداشتی و روانی و توصیه ای آن ها در این خصوص باعث همدلی و دلگرمی دانش آموزان در این ایام شده است.
به گفته فريدي در اين پويش دانش آموزان با ارسال فیلم های ویدئویی سال نورا به یکدیگر تبریک گفته و همچنین با ارسال  پیام های محبت آمیز از کادر پزشکی قدردانی و تشکر کردند.
از جمله فعالیت های این دانش آموزان ارسال دابسمش، دکلمه، قصه گویی، شاهنامه و حافظ خوانی، فعالیت های قرآنی، مسابقات حل جدول، کاردستی، نقاشی، کاریکاتور وهشتک در خانه مي مانيم، هشتک کرونا را شکست مي دهيم بوده که به صورت مستمر در حال ارتقاء و انجام است.
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب