امروز: سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/23]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 45909 تاریخ انتشار: جمعه ۲۲ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۷:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

پایش مسائل بهداشتی محلات جنوب شهر در گروه های مجازی شورای سلامت

خبرایران : معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه 19 از تشکیل گروه های مجازی شورای سلامت برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا خبر داد.
پایش مسائل بهداشتی محلات جنوب شهر در گروه های مجازی شورای سلامت
به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه 19، محسن فریدی با اعلام این خبر بیان کرد: به منظور بررسی و پایش مشکلات بهداشتی محلات با محوریت پیشگیری از شیوع کرونا، شورای سلامت در قالب تشکیل 13 گروه مجازی فعالیت خود را از سال جدید در محلات این منطقه آغاز کرده است.
 
وی افزود: این گروه ها با شناسایی و رصد نقاط پرخطر محلات، اطلاعات جمع آوری شده را به گروه ها اعلام می کنند.
 
فریدی گروه های مجازی شوای سلامت را از پتانسیل های مهم برای افزایش هم افزایی بین نهادهای خدمات رسان دانست وادامه داد: مشکلات رصد شده در جلسات شورای سلامت مطرح و با همکاری نهادهای مرتبط رفع خواهد شد.
 
این مسئول خاطرنشان کرد: تاکنون 39 جلسه مجازی توسط گروه های شورای سلامت  تشکیل شده که طی آن ها مصوباتی ازجمله اطلاع رسانی درخصوص کرونا در گروه های مجازی و کاهش استرس شهروندان، تشویق به ماندن در خانه، تعطیلی مغازه ها و ضد عفونی معابر عمومی تصویب شده است.  
 
براساس این گزارش گروه های مجازی شورای سلامت متشکل از مدیر سلامت منطقه، مدیر محله، مدیر اجتماعی ناحیه، دبیر شورایاری محله، نماینده نیروی انتظامی، دبیران کانون های فعال، نمایندگان مراکز و پایگاه های بهداشتی سطح منطقه، افراد معتمد محلی، نماینده بسیج و نمایندگان سایر سازمان ها و یا افراد تأثیرگزار محلی هستند.
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب