امروز: دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/29]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 45906 تاریخ انتشار: جمعه ۲۲ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۱:۴۲:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

نسل جدید حرفھ ای ھا؛

معرفی نمایشگر F27T85 سامسونگ

در روزھایی کھ خانھ ھا و اتاق ھا تبدیل بھ محل کار افراد شده اند، داشتن اسباب و لوازم حرفھ ای شرط اصلی برای انجام کارھاست. یکی از این لوازم اصلی در دنیای دیجیتالی کنونی نمایشگرھا ھستند که بدون داشتن مدلی مناسب احتمالا بسیاری از کارھا با کیفیتی نازل و پایین انجام می شود.
معرفی نمایشگر F27T85 سامسونگ
در روزھایی کھ خانھ ھا و اتاق ھا تبدیل بھ محل کار افراد شده اند، داشتن اسباب و لوازم حرفھ ای شرط اصلی برای انجام کارھاست. یکی از این لوازم اصلی در دنیای دیجیتالی کنونی نمایشگرھا ھستند که بدون داشتن مدلی مناسب احتمالا بسیاری از کارھا با کیفیتینازل و پایین انجام می شود. با وجود اینکھ بسیاری از نمایشگرھا برای کاربردھای متنوعی مانند بازی ھای کامپیوتر و انجام کارھای اداری 
طراحی و استفاده می شوند اما برخی از سری ھا و مدل ھا بھ طور خاص برای انجام یکسری از کارھا ساختھ می شوند. این نمایشگرھا دارای قابلیت ھایی ھستند کھ آنھا را بھ طور ویژه برای انجام پیچیده ترین کارھا بھ شکلی بدون نقص مجھز می کند.نمایشگر ٢٧ اینچی F27T85 سامسونگ از جملھ این نمایشگرھاست کھ بھ منظور برطرف کردن چالش ھای محیط ھای اداری و تجاری عرضھ شده است. نمایشگر F27T85 بھ کمک قابلیت ھاییھمچون پنل PLS ،رزولوشن WQHD ،طراحی مینیمال، زاویھ دید ١٧٨ درجھ ای، فناوری FlickerFree ،حالت Saver Eye و... بھ راھکاری حرفھ ای برای انجام کارھای اداری تبدیل شده است.
 
پیکسل ھا و رنگ ھا
مشکلی کھ احتمالا بسیاری از کارمندان با آن روبرو می شوند کیفیت نھ چندان مطلوب نمایشگرھاست. این موضوع بھ خصوص برای آن دستھ از افرادی کھ کارھایی مثل طراحی یا ادیت عکس و فیلم انجام می دھند بیش از پیش آزاردھنده است. 
مطمئنا ھیچ طراحی دوست ندارد رنگ ھای محصول نھایی با آنچھ در نمایشگر می دیده تفاوت پیدا کند و یا تصاویر را با رزو پایین و کیفیت پایین مشاھده کند. 
نمایشگر F27T85 از نسل جدید پنل ھا یعنی PLS) Switching line-Plane (بھره می برد. در این پنل ھا نقاط ضعف نسل ھای قبلی برطرف شده تا تصویری متمایز و کم نقص ارائھ شود. افزایش میزان روشنایی، زاویھ دید گسترده تر و وسیع تر بدون کاھش کیفیت تصویر، نمایش رنگ ھای واقعی و زنده، زمان واکنش پذیری سریع تر، نمایش تصاویر در حالت طبیعی و... از مزیت ھایی است کھ با 
بھره مندی از پنل PLS حاصل شده است.
علاوه بر پنل PLS میزان بالای رزولوشن کمک کرده تا کاربران تصاویر را با جزئیات بیشتر و در میدان دیدی وسیع تر مشاھده کنند. F27T85 از صفحھ نمایشی با رزولوشن ٢۵۶٠ در ١۴۴٠ یا WQHD بھره می برد. این میزان از رزولوشن باعث شده تا تراکم پیکسلی این نمایشگرھا حدود ٧.١برابر نمایشگرھای HD Full باشد کھ علاوه بر شفافیت و وضوح بالاتر، بخش بیشتری از تصاویر اسناد و صفحات وب را در یک قاب نمایش می دھد. با این قابلیت کاربران کمتر بھ اسکرول کردن صفحات و برنامھ ھا نیاز پیدا می کنند و دیگر لازم نیست برای دیدن جزئیات اسناد و صفحات وب زوم برنامھ یا نمایشگر را تغییر دھند. 
نمایشگر چرخانطراحان نمایشگر F27T85 تمام دانش و تجربھ خود را بھ کار گرفتند تا این نمایشگر ٢٧ اینچی کاملا منطبق با نیازھای یک کار حرفھ ای باشد و در ساخت این نمایشگر بھ انعطاف پایھ و صفحھ نمایش و طراحی مینیمال بدنھ توجھ کرده اند.
به ھمین منظور در نمایشگر F27T85 کاربران می توانند با چرخاندن نمایشگر محتوای مورد نظر خود را در ھر دو حالت افقی یا عمودی مشاھده کنند. این موضوع کمک می کند تا برخی از کاربران مانند برنامھ نویسان با قرار دادن نمایشگر در حالت پرتره راحت تر و سریع تر کارھای خود را انجام دھند.
بھ کمک پایھ و بدنھ منعطف نمایشگر می توان صفحھ نمایش را در ارتفاع دلخواه تنظیم کرد و بھ سادگی آن را بھ شکل مورد نظر خود درآورد. این نمایشگر از استانداردھای VESA برای نصب ساده دیواری پشتیبانی می کند.
در طراحی نمایشگر F27T85 ھم از سبک مینیمال الھام گرفتھ شده است و سھ ضلع این نمایشگر با کمترین حاشیھ ممکن دیده می شود. موضوعی کھ کمک می کند تا فضای بزرگتری برای نمایش تصاویر بھ وجود بیاید و علاوه بر آن میزان تمرکز کاربران بیشتر از ھمیشھ شود.
ھمچنین صفحھ نمایش F27T85 برای محافظت از چشمان کاربران از دو قابلیت Free Flicker در جھت کاھش نور پس زمینھ و Mode Saver Eye برای کاھش میزان نور آبی تصاویر پشتیبانی می کند. 
مجموع این قابلیت ھای کمک کرده تا نمایشگر ٢٧ اینچی F27T85 سامسونگ بھ ابزاری حرفھ ای و ھمھ فن حریف برای انجام طیف وسیعی از کارھای اداری و تجاری تبدیل شود. 
 
 
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب