امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 45891 تاریخ انتشار: یکشنبه ۱۱ دی ۱۴۰۱ ساعت ۸:۲۶:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

مهلا بختیاری درگفتگو با خبرایران اعلام کرد؛

حیطه فعالیت من در زمینه رزین و تابلوهای دکوراتیو و ساعت، ظروف تمام رزین، چوب و رزین و ... می‌باشد/ متاسفانه به صنایع دستی توجه چشمگیری نمی‌شود

خبرایران : فعال گردشگری استان کرمان گفت : سبک‌های ما چشم نظر، ژئو، دریای رزینی، مرمر، چوب و رزین و تمام رزین قابل اجراست که کاربردهای فراوانی در تزئینات منزل دارد.
حیطه فعالیت من در زمینه رزین و تابلوهای دکوراتیو و ساعت، ظروف تمام رزین، چوب و رزین و ... می‌باشد/ متاسفانه به صنایع دستی توجه چشمگیری نمی‌شود

مهلا بختیاری از فعالان گردشگری استان کرمان درگفتگو با خبرایران اظهارداشت: حیطه فعالیت من در زمینه رزین و تابلوهای دکوراتیو و ساعت، ظروف تمام رزین، چوب و رزین و ... می‌باشد.
وی افزود : سبک‌های ما چشم نظر، ژئو، دریای رزینی، مرمر، چوب و رزین و تمام رزین قابل اجراست که کاربردهای فراوانی در تزئینات منزل دارد.
به=ختیاری تاکید کرد : همچنین، هنر بنده این قابلیت را دارد که ظروف دفرمه و تغییر شکل یافته، به بهترین شکل ممکن و طبق سلیقه مشتری تبدیل شود.

وی افزود : ما در تهیه این صنایع دستی از صدف، محصولات دریایی نیز استفاده می‌کنیم و جالب اینجاست که هیچ دو کار رزینی شبیه هم نمی‌شود و از هر کار فقط یک نمونه در دنیا وجود دارد.

وی در پایان  گفت : متاسفانه به صنایع دستی توجه چشمگیری نمی‌شود و هیچ‌گونه حمایتی از این صنایع صورت نمی‌‌گیرد.

آدرس کارگاه: رفسنجان، خیابان مقیمی، کوچه ۱۳، کوچه پنجم
شماره تلفن: ۰۹۳۷۳۶۶۸۰۴۴
پیج اینستاگرام: mahlabakhtiari_resin

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب