امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 45870 تاریخ انتشار: سه شنبه ۱۹ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۱۷:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

آغاز اجرای عملیات ضدعفونی کردن مدارس منطقه ۱۵

خبرایران : عملیات ضدعفونی ۲۲۳ مدرسه منطقه ۱۵ به منظور مقابله با شیوع ویروس کرونا از ابتدای هفته آغاز شده است.
آغاز اجرای عملیات ضدعفونی کردن مدارس منطقه ۱۵
به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، وحید رضا محمدی شهردار منطقه با اعلام این خبر گفت: این عملیات با همکاری معاونت خدمات شهری، اجتماعی، نواحی، شورایاران محله ها و گروه های داوطلب مردمی انجام می شود.
به گفته وی این اقدام در راستای سلسله تمهیدات و فعالیت شهرداری منطقه ۱۵ در ریشه کن شدن این بیماری انجام می شود که در  این عملیات ورودی ها، حیاط،کلاس، راهرو و سرویس های بهداشتی مدارس ضدعفونی می شود.
محمدی اضافه کرد: این طرح در همه مدارس و هنرستانهای نواحی هفتگانه منطقه انجام می شود تا در صورت شروع بازگشایی مدارس با پایان طرح فاصله گذاری اجتماعی برای حضور دانش آموزان عزیز مهیا شود
هردار منطقه در ادامه ضمن تقدیر از کادر پزشکی، درمانی و بهداشتی که در پیکار با ویروس کرونا مجاهدانه تلاش می‌کنند، افزود: گروه های مردمی و داوطلب نیز به منظور یاری رساندن به مدافعان سلامت به صورت خودجوش پای کار هستند تا با همیاری هم این بیماری را هر چه زودتر ریشه کن کنیم.
محمدی گفت: در این راستا توزیع بسته های ضدعفونی به خانواده های کم برخوردار منطقه و اجرای عملیات ضدعفونی معابر و امکان نواحی هفتگانه به صورت شبانه روز با همکاری بسیجیان، شورایاران و گروه های داوطلب محله ها انجام می شود.
وی افزود:  تاکنون 80 بنر آموزشی مقابله با کرونا در معابر منطقه نصب شده است و براساس بخشنامه‌ها و موارد ابلاغی از سوی مراجع ذی‌صلاح اقدامات پیشگیرانه خود را در سطح وسیع برای عدم شیوع و ابتلای کارکنان، پیمانکاران و ارباب رجویان منطقه به ویروس کرونا آغاز کرده ایم.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب