امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 45865 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۲۰ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۲:۱۳:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

مدیر روابط عمومی رادیو نوروز خبر داد؛

جشن های نیمه شعبان در فضای رادیو نوروز/ پخش زنده دعای فرج از مسجد جمکران

مدیر روابط عمومی رادیو نوروز خبر از جشن های نیمه شعبان در رادیو نوروز داد و گفت: دعای فرج و زیارت آل یاسین، از مسجد مقدس جمکران،به طور زنده از رادیو نوروزپخش می شود.
جشن های نیمه شعبان در فضای رادیو نوروز/ پخش زنده دعای  فرج از مسجد جمکران
به گزارش خبرایران از  روابط عمومی رادیونوروز،جوادی بالاجاده گفت : دعای فرج و زیارت آل یاسین راس ساعت ۲۰:۴۵ در شب میلاد با سعادت حضرت مهدی موعود (عج اله )،چهارشنبه ۲۰ فروردین ماه به طور زنده و مستقیم از مسجد مقدس جمکران و از  رادیو نوروز  پخش 
می شود.
عبدالرسول جوادی بالاجاده مدیر روابط عمومی رادیو نوروز تصریح کرد: برنامه های متنوعی برای جشن نیمه شعبان میلاد منجی عالم بشریت در رادیو نوروز تدارک دیده شده است که رویکرد همه برنامه ها افزایش مشارکت مخاطبین برای برگزاری جشن های خانگی و خانوادگی  و ارسال آثار تصویری و صوتی برای انعکاس در برنامه های رادیو و رادیونمای نوروز می باشد.
وی ادامه داد: در روز میلاد آن حضرت ، از بازیگران ، خوانندگان و هنرمندان به نام دعوت و گفتگو می شود . خانم ژاله صامتی بازیگر و بهزاد تاجیک خواننده مهمان برنامه کاغذ رنگی می باشند.
جوادی بالاجاده ، همچنین اعلام داشت: برنامه «نونوار» از ساعت ۱۸ الی ۲۲ با مشارکت و تعامل با مخاطبین پخش می شود، در این برنامه مخاطبان می توانند  عکسهای جشن نیمه شعبان در منازل و در جمع خانواده ها ی خود را به رادیو نوروز ارسال کرده که این آثار  از رادیو نما پخش می شود. همچنین در برنامه های ویژه جشن نیمه شعبان مسابقات متفاوتی برای خانواده ها چون کتابخوانی ، خوانش کتاب و ارسال فایل صوتی ، مسابقه کار در خانه با رویکرد (شیرینی پزی  به مناسبت جشن میلاد و ...) پخش می شود.
استفاده از ظرفیت بالای موسیقی نواحی و اقوام ایرانی نیز در برنامه ها از دیگر برنامه های با نشاط و شادی پخش جشن میلاد خواهد بود. 
رادیو نوروز را می توانید از موج fmردیف ۹۵.۵ مگاهرتز بشنوید.
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب