امروز: دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/29]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 45800 تاریخ انتشار: یکشنبه ۱۷ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۳:۲۶:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

مدیر روابط عمومی معاونت استان‌ها خبر داد

آمادگی كامل مراكز استانی صداوسيما برای برگزاری جلسات علني مجلس به صورت تله کنفرانس

خبرایران : مدیر روابط عمومی معاونت امور استان‌های رسانه ملی گفت: مراكز استانی صداوسيما تمام امکانات فنی و پشتيباني لازم را برای برگزاری جلسات علنی مجلس به صورت تله كنفرانس تلویزیونی برای نمایندگان محترم فراهم کرده‌اند.
آمادگی كامل مراكز استانی صداوسيما برای برگزاری جلسات علني مجلس به صورت تله کنفرانس
به گزارش خبرایران از روابط عمومی معاونت امور استان‌های سازمان صدا و سیما، سید هادی شریف‌زاده با اشاره به شرایط حال حاضر کشور در پی شیوع بیماری کووید - ۱۹ اظهار کرد: نظر به اهمیت و ضرورت رعایت مسائل بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی، برگزاری بسیاری از جلسات حضوری در سطح کشور به صورت موقت متوقف شده‌ است که از آن جمله می‌توان به جلسات علنی مجلس شورای اسلامی اشاره کرد. 
وی افزود: با توجه به طولانی شدن این روند و لزوم همفکری نمایندگان و برگزاری جلسات قوه مقننه، مقرر شده است این جلسات به صورت تله كنفرانس برگزار شوند. 
مدیر روابط عمومی معاونت امور استان‌های رسانه ملی خاطرنشان کرد: بر این اساس تمهیدات لازم در صدا و سیمای مراکز استاني برای برگزاری جلسات مذکور اندیشیده شده است. 
وی از آمادگی کامل مراکز صدا و سیما برای برگزاری جلسات علنی مجلس به صورت تله کنفرانس خبر داد و گفت: مراكز خوزستان، فارس، آذربايجان شرقي، كرمان، خراسان رضوی و كرمانشاه به عنوان استان‌های معين، ميزبان نمايندگان مجلس استان‌هاي همجوار هستند تا اين ارتباط زنده تله كنفرانسی را با صحن علني مجلس برقرار كنند. 
شریف‌زاده عنوان کرد: این مراکز که ميزبان نمايندگان مجلس هستند با آماده‌سازي سالن جلسه بر اساس توصيه‌های بهداشتي و طراحی و نسب دوربين واحد سيار و تجهيزات لازم در اين خصوص آمادگي كاملی براي برگزاری جلسات دارند. 
وی با بیان اینکه طی دو روز گذشته و در دو مرحله با حضور نمايندگان محترم تست‌های لازم برای برگزاری اين جلسات انجام شده است گفت: همه پيش‌بينی‌های فني لازم با همكاري معاونت توسعه و فناوري رسانه برای ارسال امن و مطمئن سيگنال به جام جم در بستر فيبر نوري و از آنجا به صحن علنی مجلس صورت گرفته است.
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب