امروز: سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/16]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 45766 تاریخ انتشار: جمعه ۱۵ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۴:۱۹:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

با حضور نیروهای سازمان مدیریت پسماند؛

محدوده میدان شوش ضدعفونی می شود

صدرالدین علیپور، مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران گفت : به تازگی ویدئویی در فضای مجازی منتشر شد که نشان می دهد از ساعات پایانی شب تا حوالی صبح تعداد قابل توجهی از معتادان در میدان شوش حضور دارند و بدون رعایت هیچ یک از نکات ایمنی برای جلوگیری از انتشار ویروس کرونا با یکدیگر مراوده دارند.
محدوده میدان شوش ضدعفونی می شود
به تازگی ویدئویی در فضای مجازی منتشر شد که نشان می دهد از ساعات پایانی شب تا حوالی صبح تعداد قابل توجهی از معتادان در میدان شوش حضور دارند و بدون رعایت هیچ یک از نکات ایمنی برای جلوگیری از انتشار ویروس کرونا با یکدیگر مراوده دارند. 
از آن جا که هرگونه تجمع افراد بدون در نظر گرفتن نکات بهداشتی به طور حتم می تواند منجر به انتشار ویروس کرونا شود، سازمان مدیریت پسماند عصر امروز، با استفاده از ۱۵ دستگاه واترجت هر یک با ظرفیت هزار لیتر و با حضور ۵۰ نیروی سازمان محدوده میدان شوش را ضدعفونی خواهد کرد. 
این اقدام در راستای پاکسازی محیط و کاهش احتمال انتقال ویروس به افراد حاضر در میدان و به دنبال آن سایر شهروندان انجام می شود.
نیروهای سازمان مدیریت پسماند ساعت ۱۷:۳۰ این محدوده را گندزدایی خواهند کرد.
مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب