امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 45741 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۱۴ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۴:۳۳:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

صبح امروز انجام شد:

پایش هوایی راه ها و ترافیک محورهای شمال تهران

شهردار منطقه یک گفت : میزان تردد ها در راه ها و معابر درون و برون شهری شمال تهران کاهش بسیار چشمگیری داشته است.
پایش هوایی راه ها و ترافیک محورهای شمال تهران
به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه یک، صبح امروز سید مهدی ساداتی فرماندار شمیرانات به همراه سردار سید تیمور حسینی رئیس پلیس راه های کشور با حضور سید حمید موسوی شهردار منطقه یک ضمن بازدید  هوایی از محورهای مواصلاتی ، راه ها و معابر درون و برون شهری، میزان تردد شهروندان در طرح فاصله گذاری اجتماعی مورد ارزیابی قرار دادند.
شهردار منطقه یک در حاشیه این بازدید ضمن تشکر از اقدام مسئولانه شهروندان در کاهش چشمگیر تردد ها و عدم خروج از منازل در روز طبیعت و تعطیلات پایان هفته جاری تاکید کرد همچنان نیازمند همدلی، همراهی و تعهد شهروندان در پویش#درخانه_بمانیم، هستیم.
موسوی خاطر نشان کرد در روز طبیعت شاهد عزم جدی شهروندان برای شکست کرونا بودیم به نحوی که برای اولین بار تمامی مکان های گردشگری شمال تهران و معابر، خالی از شهروندان دوستدار طبیعت و خودرو ها بود.
وی افزود شهر تعطیل نیست و همکارانم در حوزه های مختلف شهرداری، بی وقفه و در طی ۲۴ ساعت شبانه روز به ارائه خدمت به شهر و شهروندان مشغول هستند. 
شهردار منطقه یک در پایان این بازدید هوایی از شهروندان درخواست کرد صبورانه و مقاوم، این ایام را در خانه بمانند و از تردد های غیر ضرور جداً پرهیز نمایند تا بزودی شاهد شکست ویروس کرونا باشیم .
 
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب