امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 45721 تاریخ انتشار: شنبه ۱۷ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱:۵۳:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

زندگی اقوام ایرانی روی بوم نقاشی

خبرایران : تصاویری از سبک زندگی اقوام اصیل ایرانی در نمایشگاه آثار نقاشی مینو امینی با عنوان «قوم اصیل « در فرهنگسرای بهمن به نمایش گذاشته می شود.
زندگی اقوام ایرانی روی بوم نقاشی

به گزارش خبرایران، در این نمایشگاه تعداد 23 تابلو نقاشی از آثار هنرمندانه ی مینو امینی با تکنیک  رنگ روغن و سبک امپرسیونیسم (دریافتگری)، جلوه های زیبای زندگی اقوام اصیل ایران زمین را بر بوم نقاشی به تصویر کشیده است.

 مینو امینی متولد 1351 و دارای دیپلم هنرهای تجسمی و دارای گواهینامه پایان دوره مهارت طراحی چهره و نقاشی چهره از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و کسب چندین لوح تقدیر از جشنواره هنرهای تجسمی است.

وی از سال 1390 زیر نظر استاد حسن نادر علی نقاش و سفیر هنری ایران کارش را شروع و برگزاری نمایشگاه های گروهی را در کارنامه هنری خود دارد.

آیین افتتاح این نمایشگاه روز شنبه 17 دی ماه از ساعت 15 تا 17 در نگارخانه فرهنگسرای بهمن برگزار می شود و عموم علاقه مندان تا پایان ماه جاری می توانند همه روزه از ساعت 9تا 18 از این نمایشگاه بازدید کنند؛ یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 02155058832 تماس بگیرند.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب