امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 45646 تاریخ انتشار: سه شنبه ۷ تیر ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۴۱:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

توجه و ارائه خدمات ویژه و سلامت‌محور در محلات محروم پایتخت

خبرایران : مدیرکل سلامت شهرداری تهران در نخستین بازدید خود که به میزبانی منطقه ۱۶ تهران برگزار شد، بر ارتقاء سلامت اجتماعی، ارائه خدمات سلامت محور در محله های کم برخوردار و توجه ویژه به سلامت روح‌ و روان‌‌ در کنار سلامت جسم و‌ جان تاکید کرد.
توجه و ارائه خدمات ویژه و سلامت‌محور در محلات محروم پایتخت

به گزارش خبرایران از روابط عمومی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، حمید صاحب در بازدیدی که به همراه معاونان و مدیران خود انجام داد گفت: شهرداری تهران علاوه بر توجه به مسائل کالبدی شهر به مسائل روح و روان شهر و شهروندان نیز توجه دارد و از جمله یکی از این برنامه ها برگزاری سه شنبه های سلامت است که هر هفته به میزبانی یک منطقه برگزار خواهد شد. همچنین این بازدیدهای میدانی با هدف بررسی و پیگیری مشکلات و چالش خانه های سلامت و کارمندان همچنین بررسی عملکرد این خانه ها در دستور کار قرار گرفته است.

🔸 سید مرتضی روحانی شهردار منطقه ۱۶ نیز گفت: توجه اداره کل سلامت به موضوعات سلامت محور با الویت مناطق و محله های کم برخوردار از اقدامات بسیار خوبی است که سبب می شود موضوع سلامت جسم و‌ روان و رفع مشکلات و دغدغه هایی که در این حوزه در مناطق به‌خصوص محله های کم برخوردار وجود دارد با الویت و سرعت بیشتری رفع و رجوع شود.
 
🔸 همچنین این برنامه در سه بخش نشست چهره به چهره مسئولان خانه های سلامت سطح منطقه با مدیرکل سلامت و شهردار منطقه، بازدید میدانی از خانه های سلامت از جمله خانه سلامت خزانه و تختی که برای حضور افراد دارای معلولیت و سالمندان مناسب سازی شده بود، اقامه نماز در مسجد و تشریح رویکردهای جدید اداره کل سلامت برای شهروندان نمازگزار با عنوان سه‌

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب