امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 45600 تاریخ انتشار: یکشنبه ۳ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۷:۵۶:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

پیام تسلیت رئیس سازمان بهزیستی، درپی درگذشت رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی

خبرایران : دکتر وحید قبادی دانا رئیس سازمان بهزیستی کشور درپی درگذشت مهندس علیرضا تابش رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی پیام تسلیتی را صادر کرد. متن این پیام بدین شرح است:
پیام تسلیت رئیس سازمان بهزیستی، درپی درگذشت رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی

انالله و انا الیه راجعون
  
با قلبی آکنده از تاسف و تاثر، درگذشت خدمتگزار سختکوش محرومین و مستضعفین  و مدیر جهادی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و حساب ۱۰۰حضرت امام خمینی«ره» مرحوم مهندس علیرضا تابش را تسلیت عرض می نمایم و برای آن عبد صالح خدا و یار و یاور سازمان بهزیستی در نهضت ساخت مسکن مددجویان در روستاها و شهرهای کوچک، آمرزش و علو درجات و برای بازماندگان خاصه خانواده محترم و داغدار ایشان صبر و شکیبایی توأم با سلامتی مسألت دارم.

مجموعه مدیران و پرسنل سازمان بهزیستی کشور، یاد و خاطره مرحوم مهندس تابش در همراهی، همدلی و همکاری در تامین مسکن مددجویان و بازسازی مسکن آسیب دیدگان از سیل، زلزله و بلایای طبیعی را هرگز از یاد نخواهند برد.

بی تردید خدمات ارزشمند و مجاهدت شبانه روزی مرحوم تابش،  صدقه جاریه و باقیات الصالحات بی پایان برای آن سفر کرده در سرای باقی خواهد بود.

دکتر وحید قبادی دانا
معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب