امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 45569 تاریخ انتشار: جمعه ۱ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۱:۳۹:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

مدیر عامل جدید بیمه ایران معین معرفی شد

شرکت بیمه ایران معین، داریوش محمدی مدیر عامل بیمه میهن را به عنوان مدیرعامل جدید خود انتخاب و به بیمه مرکزی معرفی نمود.
مدیر عامل جدید بیمه ایران معین معرفی شد

به گزارش خبرایران، داریوش محمدی که یکی از مدیران جوان صنعت بیمه است، ۱۷ ماه سکان هدایت بیمه میهن را برعهده داشت و در این مدت این شرکت شاهد تحولات ملموس و چشمگیری بوده است.

زمانی که وی مدیرعاملی این شرکت را پذیرفت، بیمه میهن در فهرست شرکت‌های بحرانی صنعت بیمه محسوب می شد. پس از استقرار تیم جدید مدیریتی در مدت بیش ازیکسال گذشته، شرکت در مسیر احیا و حرکت با شتاب به سمت پیشرفت قرار گرفت.

ایجاد اتحاد و انسجام سازمانی، احیای فروش و رشد پایدار بیش از ۷۰ درصد در سال ۹۸ نسبت به مدت مشابه، افزایش بیش از ۵۰ درصد در سرانه تولید حق بیمه، اجرای استراتژی فروش متوازن و سودده، اخذ توانگری مالی یک از بیمه مرکزی پس از چهارسال، تعیین تکلیف پروژه آسایش پس از سه سال بلاتکلیفی، وصول مطالبات معوق از سایپا، مدیریت پرداخت های سیل در بهار۹۸، پرداخت منظم و مستمر خسارت های معوق بجامانده از سنوات قبل، حضور موفق در بازار سرمایه، انجام آموزش های تخصصی برای کارکنان و ... موجب شد تا سکان بزرگترین شرکت بیمه مناطق آزاد به دستان وی سپرده شود. 

انتظار می رود، بیمه ایران معین با حضور داریوش محمدی و اتخاذ استراتژی خلاقانه متناسب با فضای جدید کسب وکار در صنعت بیمه بتواند عملکرد بهتری را به نمایش بگذارد

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب