امروز: چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/24]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 45552 تاریخ انتشار: جمعه ۱ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۷:۱۰:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

وزارت امور اقتصادی و دارایی اعلام کرد؛

استقبال مشتریان از خدمات بانکداری غیرحضوری بانک صادرات ایران

خبرایران : بانک صادرات ایران در راستای سیاست‌های وزارت امور اقتصادی و دارایی، با شیوع ویروس کرونا، ارتقای زیرساخت‌های بانکداری الکترونیک و ترغیب استفاده از خدمات بانکداری غیرحضوری را در دستور کار قرار داد.
استقبال مشتریان از خدمات بانکداری غیرحضوری بانک صادرات ایران

به گزارش خبرایران ،  بانک صادرات ایران در راستای سیاست‌های وزارت امور اقتصادی و دارایی، با شیوع ویروس کرونا، ارتقای زیرساخت‌های بانکداری الکترونیک و ترغیب استفاده از خدمات بانکداری غیرحضوری را در دستور کار قرار داد

استقبال مشتریان و هموطنان از خدمات بانکداری غیرحضوری بانک صادرات ایران، موجب رشد قابل توجه استفاده از اپلیکیشن های این بانک شد.

ابزارهای بانکداری الکترونیک از جمله نرم‌افزارهای موبایلی و درگاه‌های مختلف اینترنتی مانند اپلیکیشن «صاپ»، «همراه‌بانک»، «اینترنت‌بانک»، «همبانک»، «خودپرداز»، «تلفن‌بانک»، «پایانه‌های فروش» و ... بانک صادرات ایران شرایط استفاده و بهره‌مندی از انواع خدمات بانکی غیرحضوری را برای مشتریان و هموطنان فراهم کرده که نیاز به مراجعه حضوری به شعب را به حداقل رسانده است.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب