امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 45515 تاریخ انتشار: دوشنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۴:۴۶:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

بیانیه مجمع خیرین سلامت کشور درباره تکریم از مدافعان سلامت در پیشگیری و کنترل ویروس کرونا

خبرایران : مجمع خیرین سلامت کشور درباره تکریم از مدافعان سلامت در پیشگیری و کنترل ویروس کرونا بیانه ای صادر کرد.
بیانیه مجمع خیرین سلامت کشور درباره تکریم از مدافعان سلامت در پیشگیری و کنترل ویروس کرونا

به گزارش خبرایران، در این روزهای سخت شاهد بودیم که مدافعان سلامت در عرصه خدمت خوش درخشیدند و با تقدیم شهدای گرانقدر تبدیل به پرچم‌داران شهدای خدمت در کشور شدند؛ حضور فعالانه، خالصانه و ایثارگرانه پزشکان و پرستاران و تقدیم این تعداد از شهدای خدمت ؛ تجلی ایثارگری مردمانی پیشتاز در عرصه های مختلف انقلاب اسلامی است.

مدافعان سلامت امروز پزشکان و پرستارانی هستند که در خط مقدم مبارزه و کنترل ویروس کرونا ایستاده‌اند تا بتوانند سلامت و آرامش را به جامعه بازگردانند؛ قطعا ملت ایران هیچگاه نام آنان که این روزها جان خود را فدا کردند و در مسیر دفاع از سلامت ملت ایران به شهادت رسیدند را فراموش نخواهند کرد.

مجمع خیرین سلامت کشور با تمام توان و ظرفیت خود همراه با همدلی و یاری نیکوکاران و خیرین ارجمند که در این راه از هیچگونه ایثار از مال و جان خویش دریغ نداشته اند تا پایان این روزهای سخت دوشادوش و در کنار سایر مدافعان سلامت ایستاده و در مسیر خدمت به ملت شریف ایران کمک‌کار و قدردان آن‌ها خواهد بود.

ارج نهادن و پاسداشت شهیدان در عرصه سلامت و قدردانی مردم غیور از آنان این بار با رعایت بیشتر در حفظ سلامتی و پیشگیری و ماندن در خانه محقق می‌شود و بزودی شاهد کنترل کامل ویروس کرونا خواهیم بود.

واژه سپاس و تشکر از کادر پزشکی و همه فعالان در این حوزه اعم از پزشکان و پرستاران، بهیاران و نیروهای خدماتی که مدت زیادی در صف مقدم مبارزه با کرونا، این بیماری منحوس که سایه سنگین خود را برجامعه افکنده است بسیار ناچیز است.

خداوند متعال در همه عرصه ها یاری رسان شما و همه همکاران و ملت شریف ایران باد.

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب