امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 45418 تاریخ انتشار: شنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۲۴:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

پایان سیطره بازیافتی های غیرمجاز در ناحیه یک منطقه 15

خبرایران: شهردار ناحیه یک منطقه 15 ازرفع مزاحمت های بهداشتی و آلودگی های زیست محیطی 91 گاراژ و مرکز تفکیک زباله غیرمجاز در ناحیه یک خبر داد.
پایان سیطره بازیافتی های غیرمجاز در ناحیه یک منطقه 15

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه 15، مهدی استرابی با اعلام این خبر گفت: این اقدام در راستای رفع  آلودگی های زیست محیطی، بصری، رضایتمندی شهروندان و ایجاد محیطی امن برای شهروندان انجام شد.

وی با اشاره به اینکه متاسفانه در گذشته این مشاغل پس از اعمال  ماده 20 اقدام به فک پلمپ می کردند و این ماده قانونی بازدارندگی کافی را نداشت، افزود: به همین منظور کارگروه ساماندهی مشاغل از ابتدای بهمن به منظور رفع مزاحمت مشاغل و اصناف مزاحم در معاونت خدمات شهری و محیط زیست منطقه تشکیل و محور های استقرار آنان شناسایی شد.

استرابی ادامه داد: با مکاتبات انجام شده با مرکز و قوه قضاییه و مساعدت های معاون دادستان تهران، رای جمع آوری این مشاغل صادر شد که با همکاری نیروی انتظامی، یگان حفاظت و اداره ساماندهی اقدام به اعمال قانون کردیم.

شهردار ناحیه یک خاطر نشان کرد: این کارگروه از ادامه فعالیت مشاغل و اصناف مزاحم شهری بر حسب نوع فعالیت آن با اخذ ماده قانونی های بازدارنده چون ماده 16 مدیریت پسماند، بند 20 ماده 55 ساماندهی و ماده 100 اداره اجرای احکام  جلوگیری می کند.

وی در پایان از شهروندان خواست درصورت مشاهده فعالیت مراکز غیرمجاز پسماند در اسرع وقت با سامانه 137 تماس بگیرند.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب