امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 45377 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۴:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران اعلام کرد؛

آغاز دور دوم اکران طرح های آگاهی بخشی کرونا ویروس در تهران

خبرایران: مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران گفت: با هماهنگی و همکاری وزارت بهداشت دور دوم اکران را با محوریت آگاهی بخشی و ضرورت خود مراقبتی در بین شهروندان آغاز کردیم.
آغاز دور دوم اکران طرح های آگاهی بخشی کرونا ویروس در تهران
به گزارش خبرایران از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان زیباسازی شهر تهران؛ برزین ضرغامی با بیان اینکه سازمان زیباسازی از اولین لحظات اعلام رسمی شیوع کرونا ویروس طرح های اطلاع رسانی و آگاهی بخشی شهروندان را در سطح شهر تهران به صورت گسترده اکران کرد، گفت: اکران این طرح ها با تایید اداره کل سلامت شهرداری تهران صورت گرفته است.
 
وی افزود: در مرحله بعدی با هماهنگی و همکاری وزارت بهداشت دور دوم اکران را با محوریت آگاهی بخشی و ضرورت خود مراقبتی در بین شهروندان آغاز کردیم.
 
مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران تصریح کرد: در این بین اکران هایی هم تحت عنوان ایران قدردان شماست به منظور تقدیر و تشکر از  پزشکان، پرستاران و کادر درمانی بیمارستانی در مقابل بیمارستان های اختصاص یافته به این موضوع، انجام شد.
 
ضرغامی در ادامه با تاکید بر اینکه در آستانه نوروز 99 قرار داریم، گفت:  سنت دید و بازدید در ایران ریشه در تاریخ دارد و مردم هر ساله برای به جا آوردن صله رحم هم به دید و بازدید میرفتند و هم به دیگر شهرهای کشور برای گشت و گذار سفر می کردند اما امسال به دلیل شیوع کرونا ویروس مردم نمی توانند این سنت را عملی کنند.
 
وی ادامه داد: سازمان زیباسازی شهر تهران به منظور جلوگیری از افزایش این ویروس طرح هایی را در سطح شهر تهران با محوریت خانه امن تر از بیرون است در سطح شهر اکران کرد.
 
به گفته مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران سلامت هموطنان بسیار حائز اهمیت است به همین منظور این سازمان نسبت به اکران طرح هایی شامل نکات بهداشتی اقدام کرده است.
 
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب