امروز: شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/27]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 45322 تاریخ انتشار: شنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۹:۲۰:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

پيام همدردي مديرعامل بانک دی با همكاران نظام بانكي کشور

خبرایران: دکتر برات کریمی، مدیرعامل بانک دی با صدور پیامی درگذشت تعدادی از کارکنان نظام بانکی را در پی شیوع ویروس کرونا و ابتلا به این بیماری حین انجام وظیفه به مردم شریف ایران، خانواده های دلسوخته و نظام بانکی کشور تسلیت گفت.
پيام همدردي مديرعامل بانک دی با همكاران نظام بانكي کشور

دکتر برات کریمی، مدیرعامل بانک دی با صدور پیامی درگذشت تعدادی از کارکنان نظام بانکی را در پی شیوع ویروس کرونا و ابتلا به این بیماری حین انجام وظیفه به مردم شریف ایران، خانواده های دلسوخته و نظام بانکی کشور تسلیت گفت.

متن پیام به این شرح است:

نام نیک برای کسانی باقی مي ماند كه در روزهاي سخت بر اصول انساني و ارزش هاي اخلاقي، ثابت قدم اصرار مي ورزند و در مسير تحقق رسالتي كه در آفرينش خلقت به آن مبعوث شده اند، خالصانه مجاهدت مي ورزند.

در روزهايي كه كشور عزيزمان ايران در بوته آزمون هاي دشواري قرار گرفته، هم وطنان غيور در هر كسوت و مقامي در تلاش هستند تا  از اين آزمون نيز سربلند بيرون بياييم.

در خط مقدم مبارزه با كرونا در كنار تلاش های بی وقفه جامعه پزشكي كشور، مشاغل ديگري نيز با حضوري مستمر در محل خدمت، سهم خود را براي پشتيباني از اين عزم ملي ايفا مي كنند.

كاركنان ايثارگر نظام بانكي اين روزها همان مجاهدان خط مقدم در عرصه اقتصادي كشور هستند كه با جانفشاني و كمترين تجهيزات خودمراقبتي براي حفظ رونق چرخ هاي اقتصادي اين سرزمين در صحنه حضور دارند تا درخواست ها و امور بانكي مردم براي لحظه اي بي پاسخ نماند.

در كمال اندوه و تاسف، نظام بانكي تعدادي از  همكاران صديق، تلاشگر و متعهد خود را در ميدان جنگ با اين ويروس ناخوانده به علت ابتلا حين انجام خدمت از دست داد و نام و ياد این بزرگ مردان در راه خدمت و ايثار براي هميشه در تقویم نظام بانکی جاودانه شد.

سرمايه هاي ارزشمندي كه با جانفشاني، عشق به ميهن، وفاداري و مسئوليت پذيري را دلاورانه معنا كردند تا فراموش نكنيم كه تنها عشق بر جريده عالم، دوامي ماندگار دارد.

ضمن ابراز همدردي با بازماندگان اين ضايعه تلخ و تسليت به خانواده بزرگ نظام بانكي براي آرامش روح اين درگذشتگان دلير از درگاه خداوند منان طلب مغفرت دارم.

بانك دي هم گام با تمامي بانك هاي كشور، تلاش كرده است براي صيانت از سلامت كاركنان و مشتريان گرانقدر تمهيدات لازم را در شعب خود در نظر بگيرد اما آنچه مي تواند ما را در شكست دادن ويروس كرونا ياري كند يك عزم ملي است كه با رعايت نكات ايمني و بهداشتي و كاهش مراجعات حضوري در مجامع عمومي مي‌توان به ريشه كن شدن آن اميدوار بود.

صميمانه از شما هم وطنان و مشتريان عزيز تقاضا دارم در راستاي صيانت از سلامت خود و كمك به حفظ سلامت كاركنان نظام بانكي تا حد امكان با استفاده از بانكداري الكترونيك، مراجعات حضوري به شعب بانك ها را كاهش دهيد.

يقين دارم دست در دست يكديگر توام با همدلي و درايت مثل هميشه فاتح اين آزمون بزرگ خواهيم بود. براي هم ميهنان عزيز و همكاران گرانقدرم صحت و تندرستي آرزومندم.

 

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب