امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 45261 تاریخ انتشار: سه شنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱:۵۴:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

کریستیانو رونالدو 1000 تایی شد + عکس

خبرایران: کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی یوونتوس از رسیدن به رکورد 1000 بازی در دوران حرفه ایش ابراز رضایت کرد.
کریستیانو رونالدو 1000 تایی شد + عکس

به گزارش خبرایران، دیشب یوونتوس موفق شد در دیداری حساس و البته بدون حضور تماشاگرانش با دو گل در تورین اینتر را مغلوب کرده و دوباره در صدر جدول رقابت های سری آ قرار گیرد. اما این پیروزی برای کریستیانو رونالدو طعم دیگری داشت، زیرا ستاره پرتغالی حالا به رکورد 1000 بازی در دوران ورزشی اش دست یافته است. ستاره پرتغالی در صفحه رسمی اش در اینستاگرام از رسیدن به این دستاورد و البته بازگشت دوباره یوونتوس به صدر جدول ابراز خوشحالی کرد. کریستیانو رونالدو در استادیوم آلیانس شهر تورین ، 1000مین مسابقه خود را در شرایطی انجام داد که خبری از حضور تماشاگران نبود یوونتوس با دو گل مقابل اینتر به برتری دست یافت.

کریستیانو رونالدو در صفحه رسمی اش نوشت: "من بسیار احساس غرور و افتخار می کنم، با یک پیروزی بسیار مهم که باعث شدم ما دوباره صدر جدول قرار بگیریم، من نیز بازی شماره 1000 رسمی را در طول دوران حرفه ایم انجام دادم. از همه هم تیمی ها، مربیان، خانواده و دوستانم و هوادارانم که به من کمک کردند تا به این دستاورد بزرگ برسم، سپاسگزارم."

 
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب