امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 45246 تاریخ انتشار: شنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۳:۳۰:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

اجرای طرح های مقابله با ویروس کرونا در سازمان صمت تهران

خبرایران: در راستای پیشگیری و کنترل ویروس کرونا در سطح سازمان اولین مرحله اجرای ضد عفونی کردن تمامی اتاقهای و ادارات با استفاده از روش بخار انجام شد.
اجرای طرح های مقابله با ویروس کرونا در سازمان صمت تهران

به گزارش خبرایران از روابط عمومی سازمان صنعت معدن و تجارت استان تهران تیمورپورحیدری معاونت توسعه مدیریت و منابع افزود: باتوجه به حجم فعالیت ها و شرح وظایف سازمان و ارائه خدمات به ارباب رجوع، بمنظور پیشگیری و سلامت کارکنان و مراجعین، اقدامات زیادی در دست اجرا می باشد.

وی تصریح کرد: اجرای اولین مرحله از ضد عفونی کردن سازمان به روش بخار و علاوه بر آن توزیع ماسک، دستکش و لوازم بهداشتی از جمله اقداماتی است که برای حفظ سلامت پرسنل و ارباب رجوع صورت گرفته است.

پورحیدری با اشاره به نحوه اجرای دورکاری وشیفت بندی کارکنان افزود: هماهنگی ها با معاونتها و ادارات مربوطه انجام شده و بنا به شرح وظایف و نوع خدمت از این ظرفیت نیز برای سلامت کارکنان استفاده خواهیم کرد.

وی در پایان ضمن تاکید بر اجرای دستورالعمل های بهداشتی در سطح سازمان و شهرستانهای تابعه از مراجعین خواست با استفاده از ظرفیت میز خدمت مستقر در همه شهرستانها از حضور غیرضروری خودداری نمایند.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب