امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 45240 تاریخ انتشار: دوشنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۹:۳۵:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

رئیس سازمان صمت استان تهران اعلام کرد؛

بیش از 90 درصد پوشاک کشور در واحدهای صنفی تولید می شود

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان تهران با بیان اینکه 90 درصد از پوشاک مورد نیاز کشور توسط واحدهای صنفی تولید می شود گفت: فقط حدود 10 درصد پوشاک موجود از طریق واحدهای صنعتی تهیه می شود که لازم است از فعالیت های صنفی حمایت بیشتری شود.
بیش از 90 درصد پوشاک کشور در واحدهای صنفی تولید می شود

به گزارش خبرایران از روابط عمومی سازمان صنعت معدن و تجارت استان تهران یداله صادقی رئیس سازمان گفت: نتایج طرح مبارزه با قاچاق پوشاک باعث فعال تر شدن واحدهای پوشاک داخلی شدند و موجب شده تا با ظرفیت بیشتری به فعالیت خود ادامه دهند.

وی افزود: ممنوعیت واردات پوشاک و افزایش قیمت ارز موجب رونق واحدهای تولیدی پوشاک داخلی شده است. با افزایش قیمت ارز، واردات پوشاک صرفه اقتصادی ندارد، در حالی که پوشاک خارجی قبلا از طریق کولبری و مناطق آزاد به کشور وارد می شد.

صادقی با اشاره به تشکیل کارگروه مواد اولیه واحدهای تولید پوشاک اظهار داشت: این کارگروه از حدود یک سال پیش فعالیت خودرا آغاز کرد و یکی از اهداف تشکیل آن تهیه امکانات و مواد اولیه واحدهای تولیدی پوشاک است.

وی در پایان اضافه کرد: بازار پوشاک در اختیار تولیدکنندگان داخلی است و کالای قاچاق بسیار اندک شده است و امیدواریم با کاهش قیمت تمام شده وافزایش کیفیت به سمت تولید محصولات صادرات محور حرکت کنیم.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب