امروز: چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/24]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 45187 تاریخ انتشار: جمعه ۱۶ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۵:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

‌‌به مناسبت هفته منابع طبیعی و درختکاری؛

توزیع و غرس 12 هزار نهال در شمال تهران آغاز شد

خبرایران: توزیع 12 هزار اصله نهال مثمر و غیر مثمر از 15 اسفندماه آغاز و تا 21 اسفند ماه در 6 بوستان ،معابر و منازل شهروندان و مدارس شمال تهران در طرح نهضت درختکاری غرس می شود.
توزیع و غرس 12 هزار نهال در شمال تهران آغاز شد
به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه یک، مانی جعفریان سرپرست معاونت خدمات شهری و محیط زیست شهرداری این منطقه با بیان مطلب فوق اظهار داشت: اداره فضای سبز منطقه یک درهفته منابع طبیعی و در راستای اجرای طرح نهضت درختکاری 7 هزار اصله نهال مثمر  را در بوستان های نیاوران، گلریزان، جمشیدیه، قیطریه، پردیس و ازگل در میان شهروندان توزیع می کند.
 
وی افزود :تعداد 5 هزار اصله نهال غيرمثمر چنار، سرو شیراز، زبان گنجشک، اقاقیا و ...نیز در معابر منطقه کاشته شده که تعداد 184 اصله آن به خواست شهروندان در منازل کاشته شده است. 
 
جعفریان تصریح کرد: با هدف جلوگیری از  شیوع بیماری کرونا توزیع نهال ها در همه مراكز و نواحی با رعایت موازین بهداشتی ، فاصله لازم از یکدیگر،ضدعفونی محل ها  و تجهیز کارشناسان و توزیع کنندگان نهال ها  به ماسک و دستکش انجام و طی آن در اولین روز از این هفته 150 نهال در  هر یک از  بوستان های فوق  توزیع شد که در کل هفته6 هزار و 300 نهال توزیع می شود.
 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب