امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 45047 تاریخ انتشار: دوشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱:۳۰:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

در بازدید استاندار تهران از منطقه یک عنوان شد؛

طرح میدانگاه صالحیه (ع) و خیابان کامل با همکاری همه نهادها و سازمان ها در حال اجراست

خبرایران : طرح میدانگاه صالحیه (ع) و خیابان کامل در شمال تهران با همکاری همه نهادها و سازمان های مرتبط، در حال اجراست تا با هویت و معماری اسلامی ایرانی رونمایی شود.
طرح میدانگاه صالحیه (ع) و خیابان کامل با همکاری همه نهادها و سازمان ها در حال اجراست

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه یک انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران، سید حمید موسوی شهردار منطقه یک، علیرضا زالی فرمانده ستاد مدیریت و مقابله با بیماری کرونا، رضا جلیلی خشنود رئیس بیمارستان شهدای تجریش و جمعی از مدیران شهری این منطقه، یکم خردادماه ۱۴۰۰ ، در راستای تعاملات شهرداری منطقه یک و بیمارستان مذکور به منظور اجرای طرح خیابان کامل در منطقه یک و تعریض خیابان حمید، از بیمارستان شهدا و پروژه احداث میدانگاه صالحیه (ع) بازدید کردند.

شهردار منطقه یک در این بازدید ميدان تجريش و خيابان شهرداری را با توجه به سابقه ی تاریخی و نقشی كه اين ميدان بر عهده دارد یکی از نقاط بسيار مهم شهر تهران دانست و گفت: با توجه به مرقد مطهر امامزاده صالح(ع)، بيمارستان شهدای تجريش، بازار قدیم و مجتمع های تجاری و... ،این نقطه از منطقه اهمیت بسیار مهمی جهت تبادل سفرهای مذهبی، درمانی، گردشگری، طبيعی و...دارد بر همین اساس نياز به يك طرح ساماندهی در آن مد نظر قرار گرفت.

موسوی افزود: جهت اجرای این طرح از يك سال پيش جلسات متعددی با پليس راهور، سازمان ترافيك و معاونت ترافیک شهرداری تهران، مشاورين فعال در حوزه ی حمل و نقل و ترافيك برگزار و همه جنبه ها و دغدغه های مردم مورد بررسی قرار گرفت و راههای مختلف پيشنهاد و بهترين آيتم و طرح، نهایی و مورد تصويب و تاييد تمام مسئولين ذيربط و دست اندركاران اين موضوع قرار گرفت.

شهردار منطقه یک تصریح کرد: یکی از طرح های اجرایی در پیوند با طرح میدانگاه صالحیه(ع)، پياده راه سازی و یکطرفه کردن خیابان شهرداری حد فاصل ميدان تجريش تا ميدان قدس و استفاده از ظرفيت خيابان حميد در شمال بيمارستان شهدای تجريش به عنوان مسیر حرکتی محور شرق به غرب  است که ٥٠ درصد عرض معبر عبوری و سواره خیابان شهرداری به يك مسير دوچرخه و عبور اتوبوس اختصاص می یابد و ما بقی به فضای شهری و پياده راه اضافه خواهد شد.

 استاندار تهران نیز پس از توضیحات شهردار منطقه یک از مسئولین بیمارستان شهدای تجریش خواست با توجه به پیوستگی این چند طرح نهایت همکاری را با مدیریت شهری منطقه یک داشته باشند تا هر چه زودتر این پروژه ها در راستای هم پیش برود و بتواند برای استفاده شهروندان سریع تر آماده و به بهره برداری برسد.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب