امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 44967 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۸ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۸:۱۹:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

27 فوریه برابر با 8 اسفند ؛

روزی برای بنیاد حامیان دانشگاه تهران

۲۷ فوریه (۸ اسفند) به نام روز جهانی سازمان های مردم نهاد (NGO) نامگذاری شده ، روزى براى احترام به تلاش كنندگان براى ساختن دنيايى توام با عدالت و روزى براى يادآورى مسئوليت اجتماعى است.
روزی برای بنیاد حامیان دانشگاه تهران

بنیاد حامیان دانشگاه تهران نیز یک سازمان مردم نهاد است که با همت جمعی از خیرین نیک‌اندیش و دانش‌آموختگان نیک‌خواه دانشگاه تهران به منظور حمایت از اهداف و مأموریت‌های ملی، منطقه‌ای و بین‌المللی دانشگاه به مثابه نماد آموزش عالی، در راستای بهره‌گیری از توانمندی‌های مادی و معنوی خیرین، تشویق و ترغیب توانگران و نیک‌اندیشان برای تقویت و گسترش زیر ساخت‌های دانشگاه تهران راه‌اندازی شد.

بنیاد حامیان دانشگاه تهران، به مانند بسیاری از سازمان های مردم نهاد در جهان، تأسیس شد تا با حمایت خیراندیشان بسترآفرینش اعتماد و امکانات اثربخش برای توانمندسازی دانشجویان و توسعه دانش و فناوری در دانشگاه تهران باشد.

شما نیز با حمایت همه جانبه خود در این مسئولیت پذیری اجتماعی همراه بنیاد حامیان دانشگاه تهران باشید؛ زیرا هـر حمایتـی از طرف شما خیّر نیک اندیش، فـارغ از نـوع و مقـدار آن، الهـام بخـش آغـاز فصلـی جدیـد در آفرینـش آینـده روشـن بـرای جوانـان کشـور عزیزمـان خواهـد بـود.

 چطور می توانم حامی دانشگاه تهران باشم؟

  با مراجعه بخش حمایت از دانشگاه در سایت بنیاد حامیان دانشگاه تهران و یا از طریق لینک زیر:

 https://utf.ut.ac.ir/index.php/donate/index

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب