امروز: سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/16]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 44898 تاریخ انتشار: سه شنبه ۶ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۲:۳۸:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران خبر داد:

افزایش آگاهی برای مقابله با کروناویروس در شهر تهران

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران گفت: بیش از 1000 طرح در سازه های شهر تهران با پیام های بهداشتی و خود مراقبتی برای افزایش آگاهی مردم اکران شد.
افزایش آگاهی برای مقابله با کروناویروس در شهر تهران
به گزارش خبرایران از روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان زیباسازی شهر تهران؛ دکتر برزین ضرغامی با بیان این مطلب افزود: از روزی که این اتفاق افتاد با هماهنگی اداره کل سلامت شهر تهران پیام های آموزشی و اطلاع رسانی طراحی شد. این طرح ها به صورت گسترده در شهر تهران و به منظور افزایش آگاهی شهروندان و ضرورت خودمراقبتی در مقابل این ویرویس به اکران درآمد.
وی با بیان اینکه این اکران در بیش از 1000 سازه تجاری، فرهنگی و مناطق صورت گرفته است، ادامه داد: با الزام پوشش حداکثری و 100 درصدی، تمام سازه های مناطق، تجاری و فرهنگی این سازمان برای اکران پیام های بهداشتی و خود مراقبتی کروناویروس اختصاص داده شد.
ضرغامی افزود: در کنار این اکران ها، تیزرهایی آماده و در تلویزیون های شهری به اکران درآمده است و سازمان زیباسازی به عنوان متولی اطلاع رسانی در شهر تهران از تمام ظرفیت های خود را برای آگاهی بخشی بهره خواهد برد.
مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران گفت: امیدوارم شهروندان با بهره گیری از این اطلاعات و پیام های بهداشتی و خودمراقبتی از ابتلا به کروناویروس جلوگیری کنند. 
وی تاکید کرد: هیچ زمانبندی‌ای برای پایان اکران معین نشده و تا زمانیکه نیاز باشد این پیام ها در شهر تهران به نمایش درخواهد آمد.
 
مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب