امروز: پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/18]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 44887 تاریخ انتشار: سه شنبه ۶ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۸:۸:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

سعید سلطانی درگفتگو با خبرایران اعلام کرد؛

کیمیا صنعت نوین قائم دستگاه های روغن موتور دیزل و روغن هیدرولیک را می سازد/ تأمین و تهیه اجناس اورجینال به قیمت مناسب از جمله اهداف ماست

مدیرفنی مهندسی شرکت تولیدی و بازرگانی کیمیا صنعت نوین قائم گفت: درشرکت تولیدی و بازرگانی کیمیا صنعت نوین قائم دستگاهای روغن موتور دیزل و روغن هیدرولیک ساخته می شود. دستگاه هایی که تا قبل از این نمونه وقیمت اروپایی و آمریکایی آنها 10 تا 20 برابرمحصولات ایرانی بودند.
کیمیا صنعت نوین قائم دستگاه های روغن موتور دیزل و روغن هیدرولیک را می سازد/ تأمین و تهیه اجناس اورجینال به قیمت مناسب از جمله اهداف ماست

سعید سلطانی مدیرفنی و مهندسی شرکت تولیدی و بازرگانی کیمیا صنعت نوین قائم درگفتگو با خبرایران اظهارداشت:شرکت تولیدی و بازرگانی کیمیا صنعت نوین قائم درنمایشگاه توانمندی‌های فنی و مهندسی ایرانی با محوریت رونق تولید به همت قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء و با حضور تولیدکنندگان داخلی از 3  تا 7 اسفند ماه  98 در شبستان اصلی مصلای امام خمینی(ره) حضورداریم.

وی تصریح کرد: درشرکت تولیدی و بازرگانی کیمیا صنعت نوین قائم دستگاهای روغن موتور دیزل و روغن هیدرولیک ساخته می شود. تا قبل از این نمونه های اروپایی و آمریکایی این دستگاهها درکشور مورد استفاده قرارمی گرفتند. که قیمت تمام شده آنها 10 تا 20 برابرمحصولات ما بودند.

مدیرفنی ومهندسی شرکت تولیدی وبازرگانی کیمیا صنعت نوین قائم افزود: درشرکت تولیدی و بازرگانی کیمیا صنعت نوین قائم افتخار می کنیم که با مهندسان جوان و کاربلد ایرانی همکاری داریم واین باعث افتخارکشورمان است. به ازای هر دستگاه 90 درصد ارزآوری شده است.

سلطانی خاطرنشان کرد: عمده مشتریان ما صنایع دریایی ، کارخانه جات صنعتی ، صنایع فلزی و انواع پروژ های عمران هستند و به هرحال با سوخت دیزل با روغن موتور دیزل و بحث های هدرولیک هستند خدمات فیلترینگ را انجام می دهیم و امروز خوشحالیم که با تیمی جوانی توانسته ایم به صنعت کشور کمک کنیم.

وی عنوان داشت: شرکت کیمیا صنعت نوین قائم با هدف تلفیق دانش مهندسی با صنعت بازرگانی در سال ۱۳۹۰ تأسیس شده و شعار تهیه و تأمین مهندسی را سرلوحه فعالیت های خود قرار داده است.

مدیرفنی ومهندسی شرکت تولیدی و بازرگانی کیمیا صنعت نوین قائم  ادامه داد: تهیه و تأمین همراه با دانش فنی و قدرت تحلیل، از ملزومات جوامع صنعتی بوده و همواره جزء مشغولیت های ذهنی صاحبان صنایع به شمار می آید. بهره گیری از دانش فنی و تجارب اجرایی در خصوص انتخاب و معرفی مناسب ترین اقلام متناسب با نیاز کارفرمایان محترم و قابلیت وسیع کارشناسان بازرگانی در تهیه و تأمین اقلام نهایی از نقاط مختلف جهان و تولید کنندگان اروپایی و آمریکایی راهکاری است که این شرکت در جهت پاسخ به این نیاز در پیش گرفته است.

سلطانی ابرازداشت: شرکت کیمیا صنعت نوین قائم در صنایع پتروشیمی، بنادر، کشتی سازی و عمرانی به خصوص در بخش احداث تونل به صورت مکانیزه فعالیت عمده و گسترده ای در تأمین قطعات TBM داشته است، و برآن است تا با تلفیق دانش مهندسی و بازرگانی منبعی قابل اطمینان در تهیه و تأمین مهندسی در کشور برای صاحبان صنایع باشد و امید دارد با بکار گرفتن نهایت تلاش خود در این حوزه بتواند نقش مفیدی در صنعت کشور ایفا کند. در راستای این هدف، دپارتمان های اصلی شرکت در دو بخش فنی و مهندسی و بازرگانی مشغول به فعالیت می باشند.

وی ادامه داد:  در بخش فنی این مجموعه با تلاش گسترده متخصصان این مجموعه طی چنددین سال فعالیت موفق به طراحی و تولید سامانه فیلترینگ روغن گردید که علاوه بر پالایش بسیار دقیق موتور و کاهش تعویض آن باعث کاهش دمای روغن می گردد.

این مدیر جوان اضافه کرد: این شرکت با سرمایه گذاری و همکاریهای علمی توسط اساتید این رشته در تکنولوژی نوین نانو با بهره گیری از فیلترهای سلولزی و حذف آلاینده های روغن از طریق نگهداشت روغن و افزایش طول عمر و بهینه سازی عملکرد ماشین آلات  آن را به یک محصول با ارزش که توسط کمیته ای از اساتید دانشگاه صنعتی شریف بعنوان داوران ارزیابی وهم چنین مورد تایید علمی و کاربردی قرار گرفته و نخستین سامانه فیلتراسیون کنارگذر و خنک کننده روغن را در ایران به ثبت اختراع رسانده و این محصول با ارزش را با نام تجاری آوانسر در بازارهای داخلی و خارجی توزیع می نماید.

وی تصریح کرد: شرکت بازرگانی کیمیا صنعت نوین قائم سازمان بازرگانی خود را با در پیش گرفتن سیاستی منعطف بر پایه سلایق مختلف مشتریان ثبت نموده و قبول انواع سفارشات ریالی و ارزی، از دیگر امکانات قابل ارائه این شرکت می باشد. به منظور پیشبرد اهداف کمی و کیفی صنایع کشور درجهت تأمین به موقع و با کیفیت قطعات درخواستی با توجه به حساسیت بالای این قطعات، بدینوسیله این نوید به کلیه صاحبان صنایع، مدیران و کارشناسان محترم داده می شود که هدف اصلی این شرکت، تأمین به موقع قطعات با کیفیت مطلوب و با استاندارد های معتبر اروپایی و آمریکایی به همراه حفظ مزیت رقابتی و به دنبال آن جلب رضایت مشتریان محترم می باشد.

سلطانی یادآورشد: از دیگر اهداف این شرکت این است که با فرهنگ سازی و رایج سازی ،سیستم فیلتراسیون آوانسر بتواند طول عمر کاری روغن را افزایش داده و نیازبه تعویض روغن را برطرف و از اتلاف گسترده منابع مالی در سطح کلان و خرد جلوگیری و از حجم ورود روغن سوخته به محیط زیست بکاهد.

وی توضیح داد: کلیه فرآیندهای بازرگانی، خرید و حمل کالا ، تیم نظارتی و بازرسی و در نهایت تحویل به کارفرمای پروژه در بخش های مکانیکی، هیدرولیکی، الکتریکی و الکترونیکی اجرا می شوند. با توجه به وجود پروژه های گوناگون در کشور و نیاز آنها به قطعات یدکی خاص دستگاه TBM علی الخصوص پس از ایجاد شرایط سخت تحریمی شرکت بازرگانی کیمیا صنعت نوین قائم توانسته است با فراهم آوردن رابطه های بین المللی در امور تهیه و خرید قطعات از کشورهای اروپایی و آمریکایی با تکیه بر دانش فنی کارشناسان مجرب خود، خدمات قابل توجهی در این زمینه به پیمانکاران و پروژه های داخلی عرضه نماید.

سلطانی در مورد خدمات شرکت نیزخاطرنشان کرد: تعمیر و تأمین قطعات هیدرولیک با برندهای روز جهانی، آموزش نگهداری از سیستم روانکاری، مشاوره تخصصی در خصوص فیلترینگ و طراحی ویژه در خصوص فیلترینگ روغن متناسب با نیاز مصرف کننده نیز از جمله خدمات شرکت است.

 

اطلاعات تماس شرکت:

تهران، خیابان آزادی،بلوارشهیدتیموری، جنب مدرسه مفید،خیابان عموزاده، کوچه پیام،واحد ۵

تماس : ۶۶۰۹۹۶۹۸ – ۰۲۱ ,  ۶۶۰۹۹۷۰۲ – ۰۲۱

فکس : ۶۶۰۹۹۶۹۲ – ۰۲۱

بخش فروش : ۶۶۰۹۹۶۹۲ – ۰۲۱

ایمیل : kimia.sanat2_ltd@yahoo.com

آدرس سایت شرکت :

http://avanserco.com/

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب