امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 44878 تاریخ انتشار: دوشنبه ۵ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۴:۳۳:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

هیئت ‌داوران جشنواره «نمایشنامه‌نویسی صنعت نفت» معرفی شدند

خبرایران: مجتبی عوض‌زاده دبیر دائمی جشنواره ملی «نمایشنامه‌نویسی صنعت نفت» در احکامی هیئت‌داوران و ناظر هیئت‌داوران ششمین جشنواره ملی «نمایشنامه‌نویسی صنعت نفت» را منصوب کرد
هیئت ‌داوران جشنواره «نمایشنامه‌نویسی صنعت نفت» معرفی شدند

 گزارش خبرایران به نقل از ایران تئاتر امیر دژاکام؛ نویسنده، کارگردان، بازیگر و مدرس دانشگاه، رحمت امینی؛ نویسنده، کارگردان، پژوهشگر و مدرس دانشگاه، میرعلیرضا دریابیگی؛ کارگردان، بازیگر، پژوهشگر و مدرس دانشگاه و رضا بهارلو؛ کارگردان، بازیگر، طراح و مدرس دانشگاه به‌عنوان ناظر هیات داوران این دوره منصوب شدند.

متن حکم انتصاب به این شرح است:
هنرمند گرانمایه

نظر به حضور ارزشمندتان در حوزه هنر نمایش و تلاش‌های پر ثمر شما در تدریس و پرورش هنرمندان این دیار و با آگاهی کامل از اخلاق مداری و دغدغه کشف و بها دادن به استعدادهای نو در وجود شما، بدین وسیله بنا به این حکم مسئولیت خوانش و بررسی نمایشنامه‌های ششمین جشنواره ملی «نمایشنامه‌نویسی صنعت نفت» به جنابعالی محول می‌گردد. انتظار داریم به یاری جنابعالی آثار برگزیده و شایسته تقدیر در زمان مشخص شده به دبیرخانه جشنواره معرفی شوند.

موفق باشید/ مجتبی عوض‌زاده/ دبیر دائمی جشنواره ملی «نمایشنامه‌نویسی صنعت نفت»
 
زمان معرفی آثار برگزیده و نمایشنامه‌نویسان قابل تقدیر در اسفند ماه سال جاری و هم زمان با ولادت حضرت امام علی (ع) خواهد بود.

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب