امروز: چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/24]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 44875 تاریخ انتشار: یکشنبه ۴ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱:۱۹:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

سداد حامی یازدهمین جشنواره کارآفرینی و توسعه کسب‌وکار شریف شد

خبرایران : یازدهمین جشنواره کارآفرینی و توسعه کسب‌وکار شریف (ویسیکاپ) با حمایت شرکت پرداخت الکترونیک سداد و باهدف معرفی کسب‌وکارهای نوپا به سرمایه‌گذاران، در دانشگاه شریف برگزار شد.
سداد حامی یازدهمین جشنواره کارآفرینی و توسعه کسب‌وکار شریف شد

به گزارش خبرایران، بنابر اعلام سداد، این جشنواره که با ایجاد ارتباط میان صاحبان ایده و کارآفرینان با سرمایه‌گذاران در تلاش است تا طرح‌ها را به مرحله تجاری‌سازی برساند با حمایت پرداخت الکترونیک سداد و با ایجاد فضای اشتراکی میان تیم‌های استارتاپی توانست، صاحبان ایده، طرح‌ها و استارتاپ ها را با سرمایه‌گذاران آشنا و در فضایی آموزشی و رقابتی به تجاری‌سازی آنها کمک کند.

پرداخت الکترونیک سداد که همواره در حمایت از استارتاپ‌ها و کسب‌وکارهای نوآور و فناور پیشرو بوده است، این بار نیز زمینه معرفی و ارتباط با بازار سرمایه و کار را برای تیم‌های استارتاپی که به دنبال رشد، توسعه خود و جذب سرمایه هستند، فراهم کرد.

محمدحسین صادقی، مشاور مدیرعامل پرداخت الکترونیک سداد در حوزه سرمایه‌گذاری و استارتاپ، در اختتامیه این جشنواره گفت: پرداخت الکترونیک سداد با بهره‌گیری از  ظرفیت 36 دفتر استانی خود و تبدیل بسیاری از کسب‌وکارهای آفلاین به کسب‌وکارهای آنلاین تلاش کرده تا یک زنجیره ارزش ایجاد کند؛ یعنی بازار خود را در اختیار کسب‌وکارها قرار دهد و ظرفیتی از کسب‌وکارهای متفاوت ایجاد کند. در واقع هنگامی‌ که کسب‌ و کاری از خدمات ما استفاده کند، متقابلاً به ارزش کسب‌وکارمان افزوده می‌شود.

صادقی با اشاره به نقش سداد به عنوان یکی از بازیگران صنعت پرداخت کشور، افزود: معمولا کسب‌وکارها برای توسعه خود به دنبال سه فاکتور سرمایه، بازار و تکنولوژی هستند و  ما در جهت حمایت و کمک به کسب‌ و کارهای نوپا در تلاش هستیم تا اختصاص درگاه پرداخت آنلاین را از یک فرآیند گاها یک تا چند ماهه به یک هفته کاهش دهیم که قرار گرفتن درگاه پرداخت الکترونیک سداد روی سامانه ایران نوآفرین یکی از گام‌های موثر در این زمینه است.

در خاتمه این جشنواره از تیم‌های برگزیده در سه حوزه‌ی طرح‌های کسب‌وکار، استارتاپ‌ها و کسب‌ و کارهای نوپا تقدیر شد و جوایزی به آنان تعلق گرفت. جایزه تیم اول برگزیده (فروگانیک) در حوزه کسب‌وکارهای نوپا از سوی پرداخت الکترونیک سداد اهدا شد.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب