امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 44847 تاریخ انتشار: یکشنبه ۴ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۲:۳:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

راه اندازی اولین مرکز ساماندهی کارگران فصلی منطقه 19

خبرایران : عاون فرهنگی و اجتماعی منطقه 19 گفت: نخسیتن مرکز ساماندهی کارگران فصلی در منطقه در آستانه بهره برداری قرار گرفت.
راه اندازی اولین مرکز ساماندهی کارگران فصلی منطقه 19
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 19، محسن فریدی با اعلام این خبر افزود: این مرکز با هدف ساماندهی و فراهم آوردن زمینه اشتغال کارگران ساختمانی و فصلی و ارائه خدمات اقتصادي، اجتماعي، فرهنگي و حمايتي به آنان  در حال راه اندازی است. 
به گفته وی در این مرکز ضمن اسکان کارگران ، از ظرفیت ساختمان برای برگزاری کلاس های مختلف فنی و حرفه ای از جمله دوره آموزشی فنی خودرو با هدف افزایش توانمندی و مهارت های فنی کارگران استفاده می شود. 
همچنین خدمات سلامت محور شامل ویزیت رایگان، تست قند و فشار خون و برگزاری کارگاه های آموزشی ویژه خانواده های کارگران از دیگر اقداماتی است که پس از راه اندازی مرکز انجام می شود.
این مسئول تأکید کرد: ثبت نام در مرکز ساماندهی کارگران فصلی از طریق مراجعه حضوری برای کارگران دارای کارت مهارت صورت می گیرد و کارگرانی که فاقد این کارت هستند برای بهره مندی از آموزش های لازم و دریافت کارت مهارت به سازمان فنی و حرفه ای کشور معرفی می شوند.
به گفته فریدی اولین مرکز ساماندهی کارگران فصلی در زمینی به مساحت 700 متر مربع در خیابان مهران، انتهای خیابان نیکوبین راه اندازی خواهد شد.
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب