امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 44774 تاریخ انتشار: دوشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۱۷:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

مدیرعامل شرکت آیریک تجارت نصف جهان؛

دفتر نمایندگی مرکز فابا در اصفهان، فروردین ماه 99 افتتاح می‌شود

مدیرعامل شرکت آیریک تجارت نصف جهان، با اشاره به افتتاح دفتر نمایندگی مرکز فابا در استان اصفهان در اواخر فرودین ماه سال 1399، گفت: این دفتر تلاش می‌کند خلا وجود مرکزی برای ارائه آموزش‌های تخصصی حوزه بانکداری و پرداخت و شبکه‌سازی استارتاپ‌ها را در استان اصفهان و استان‌های همجوار پر کند.
دفتر نمایندگی مرکز فابا در اصفهان، فروردین ماه 99 افتتاح می‌شود
محمدمهدی طاهریان در گفت‌وگو با خبرنگار فاباسنتر افزود: شرکت آیریک تجارت نصف جهان، در حوزه پرداخت و خدمات بانکداری فعالیت می‌کند و بر همین اساس در پنجمین نمایشگاه تراکنش ایران حضور داشت. در همان زمان مذاکره‌هایی را با مدیران مرکز فابا انجام داد و مقرر شد نمایندگی این مرکز را در استان‌های اصفهان، یزد، کرمان، چهار محال و بختیاری و کهگیلویه و بویراحمد، در شهر اصفهان راه‌اندازی کند.
 
وی با اشاره به کمبود افراد متخصص در حوزه پرداخت در این استان‌ها، ادامه داد: جای خالی مرکزی برای آموزش بانکداری الکترونیک و دیجیتال به افراد علاقه‌مند احساس می‌شد؛ چرا که آنها ناچار بودند برای این امر به تهران سفر کنند.
 
مدیرعامل شرکت آیریک تجارت نصف جهان، گفت: آموزش ترندهای روز صنعت بانکداری و پرداخت یکی از برنامه‌هایی است که در دستور کار این دفتر قرار دارد و مرکز فابا سرفصل‌های آموزشی را مشخص کرده است.
 
طاهریان، حمایت از استارتاپ‌ها را یکی دیگر از برنامه‌های دفتر نمایندگی فابا در استان اصفهان اعلام کرد و افزود: این مرکز با اقداماتی چون ارائه آموزش‌های تخصصی و برگزاری نمایشگاه و رویدادهای مختلف، از تیم‌های استارتاپی حمایت می‌کند و دفتر اصفهان نیز همین برنامه‌ها را دنبال می‌کند.   
 
وی ادامه داد: اصفهان یکی از استان‌های بزرگ و قطب‌های صنعتی کشور است و ظرفیت بالایی برای حضور و فعالیت استارتاپ‌ها دارد. اکنون تیم‌های مختلفی در حوزه پرداخت و طراحی اپ‌ها و برنامه‌های پرداخای در این استان فعالیت می‌کنند و  افراد زیادی تیز علاقه‌مند به تاسیس استارتاپ و فعالیت در این حوزه هستند.  
 
مدیرعامل شرکت آیریک تجارت نصف جهان، افزود: پیش از این، مرکزی برای پیوند و شبکه‌سازی میان آنها وجود نداشت که نمایندگی فابا در استان، تلاش می‌کند این خلاء را پر کند. 
 
طاهریان، ایجاد ارتباط میان استارتاپ‌ها با دانشگاه‌های سراسری و آزاد استان اصفهان را یکی دیگر از اهداف این دفتر اعلام کرد و گفت: برگزاری نمایشگاهی همچون نمایشگاه تراکنش در اصفهان نیز در دستور کار دفتر قرار دارد که می‌تواند برای استارتاپ‌ها بسیار موثر باشد.  
 
به گزارش فاباسنتر، این مرکز با هدف گسترش فعالیت‌های خود در سطح ایران و برقراری ارتباط نزدیک‌تر با فعالان حوزه بانکداری، پرداخت و صنایع مالی کشور، قصد دارد دفترهای خود را در استان‌های مختلف راه‌اندازی کند. به این منظور، نخستین دفتر نمایندگی مرکز فابا در تابستان سال جاری در استان البرز افتتاح شد. به زودی، دومین دفتر نیز برای ارائه خدمات به استان اصفهان و استان‌های هم‌جوار، در شهر اصفهان آغاز به کار می‌کند. اکنون درخواست‌هایی برای دایر شدن دفترهای مرکز فابا در برخی استان‌های دیگر کشور از جمله خراسان رضوی، فارس، آذربایجان شرقی و خوزستان نیز مطرح شده است.
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب