امروز: پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/18]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 44754 تاریخ انتشار: سه شنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۷:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

سید مصطفی رضوی در گفتگو خبرایران اعلام کرد؛

شیرینی سنتی مهرو ماه یزد ارگانیک تولید می شود/ در استانهای البرز ، گرگان و اصفهان پخش و عاملیت فروش داریم/ باقلوای صادراتی شرکت به زودی به بازارهای بین المللی صادر می شود

رئیس هیئت مدیره شرکت شیرینی سنتی مهروماه یزد گفت: در استانهای البرز ، گرگان و اصفهان پخش و عاملیت فروش داریم و در حال حاضر نیز به دنبال اخذ مجوزهای مربوطه برای نمایندگی در شهرهای مختلف هستیم.
شیرینی سنتی مهرو ماه یزد ارگانیک تولید می شود/ در استانهای  البرز ، گرگان و اصفهان پخش و عاملیت فروش داریم/ باقلوای صادراتی شرکت به زودی به بازارهای بین المللی صادر می شود

سید مصطفی رضوی رئیس هیئت مدیره شیرینی سنتی مهرو ماه یزد در گفتگو خبرایران اظهارداشت: برنده ما شیرینی سنتی مهرو ماه یزد است که در عرصه شیرینی سنتی یزد از سال ۱۳۹۴ با تولید محصولات با کیفیت و ارائه آن به شهرهای مختلف فعلیت خودمان را شروع کردیم.محصولات ممتاز ما تماما نشان سیب سلامت را دریافت کرده اند.

وی ادامه داد: محصولات ما باقلوا، قطاب ، پشمک ،انواع لوزها شامل،  لوز بادام ، لوز زعفران ، لوز پسته و انواع نان کنجد و سوهان  را شامل می شوند. 

رضوی ابرازداشت: شیرینی سنتی مهرماه یزد یک سری محصولات سالم شده و طبیعی شامل ۶ محصول  سوهان ، نقل ، باقلوا ، قطاب ، لوز نارگیل و نان کنجد را دارد که این محصولات به جای ۵۰ درصد آرد سفید ، آرد بودار جایگزین شده است. ضمن اینکه به جای روغن های نباتی و مایع از روغن طبیعی حیوانی در پخت آنها استفاده شده است. به جای شکر سفید نیز از شکر قهوه ای و شیره خرما استفاده شده است. یک سری افزودنی های شیمیایی مثل اسید سیتریک،جوش شیرین و کرم تارتار حذف و افزودنی های طبیعی اضافه شده است. 

وی خاطر نشان کرد: این سبک و نوع شیرینی پزی را در یزد تاکنون کسی تولید نکرده و تلاش ما این بوده که بتوانیم محصول با کیفیت و تازه را به دست مشتریان در سراسر کشورمان برسانیم. هر چند در بحث تولید شیرینی برای افراد دیابتی  در یزد تلاش هایی تاکنون  صورت گرفته ، ولی تقریبا بی نتیجه بوده و کسی نتوانسته محصولات ارگانیک تولید کند و ما اولین شرکت در این خصوص هستیم.

رضوی عنوان داشت:  در خصوص صادرات یک سری فعالیت ما در بازارهای حوزه خلیج فارس برای صادرات محصولاتی مثل باقلوا انجام دادیم . به این صورت که بسته بندی جدید و ویژه ای برای این باقلوا با کیفیت طراحی کردیم . دراین روش بسته بندی به شکل یک تیکه باقلوا پر و پخته شده در طراحی شده روی محصول قرار می گیرد. مشتری و مصرف کننده هرزمان خواست می تواند خودش شیرینی را به هر مقدار برش زده و آن را استفاده کند.

وی در مورد زمان صادرات باقلوا صادراتی شرکت نیز افزود: بسته بندی ، طراحی و تست پخت آن انجام شده و منتظر مجوزهای لازم در این خصوص هستیم.

رضوی درخصوص نمایندگی های پخش شرکت نیز خاطرنشان کرد: در استانهای  البرز ، گرگان و اصفهان شرکت پخش و عاملیت فروش دارد و در حال حاضر نیز به دنبال اخذ مجوزهای مربوطه برای نمایندگی در شهرهای دیگر هستیم.

این تولید کننده اضافه کرد: درحال حاضر ۱۲ نفر در شرکت شیرینی سنتی مهرو ماه یزد مشغول به کار هستند. استارت فعالیت ما در بدو تاسیس  کسب و کار خانگی بود. کیک در خانه تولید و پخش می شد و کم کم وارد تولید شیرینی های دیگر شدیم. درواقع برند ما به نوعی تولید شیرینی خانوادگی است ، درمرداد ۹۸ از استانداری یزد بازدید از کارگاه ما بازدیدی توسط سرکار خانم دانش مسول امور بانوان استانداری یزد انجام شد و  به دلیل تولید محصولات ارگانیک لوح کارآفرینی محصولات خانگی به بند ما اهدا شد.

وی در پایان سخنان خود گفت: ما در شرکت شیرینی سنتی مهرو ماه اشتغال هایی و کارآفرینی انجام دادیم . اما هنوز نهادهای مختلف حمایتی ازما انجام ندادند و با سرمایه ای که داشته فعالیت را شروع کردیم و با فروش و کارکرد حساب شخصی و شرکت توانسته ایم چرخ های شیرینی مهرو ماه یزد را به حرکت درآوردم. در واقع روی پاهای خودمان ایستاده و روند رو به رشد را ادامه می دهیم.

 

آدرس: یزد میدان امیرچخماق جنب پارکینگ علی چی فروشگاه مرکزی شیرینی سنتی مهر و ماه

تلفن:۰۳۵۳۶۲۷۸۰۵۰

ایمیل:info@shirinmehr.com

اینستاگرام:instagram.com/shirinmehr/

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب