امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 44741 تاریخ انتشار: دوشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۲:۷:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

لاتزیوی بدون شکست برابر اینتر به پیروزی رسید

خبرایران : بازیکنان لاتزیو درادامه رقابت های هفته بیست و چهارم سری آ بر اینترمیلان غلبه کرده و به یک قدمی یوونتوس در صدر جدول رده بندی این مسابقات رسیدند.
لاتزیوی بدون شکست برابر اینتر به پیروزی رسید

شاگردان «سیمونه اینزاگی» که بامداد دوشنبه در ورزشگاه «المپیکو» از تیم اینتر میلان یکی از مدعیان کسب عنوان قهرمانی این رقابت ها پذیرایی می کردند میهمان خود را با نتیجه ۲ بر یک درحالی شکست دادند که از این تیم عقب بودند.

ابتدا «اشلی یانگ» دردقیقه ۴۴ برای اینترمیلان گلزنی کرد و تیمش را پیش انداخت سپس «چیرو ایموبیله» با گلی که در دقیقه ۵۰ از روی نقطه پنالتی برای لاتزیو به ثمر رساند بازی را به تساوی کشاند.

 درادامه «سرگی میلینکوویچ ساویچ» دومین گل لاتزیو را درون دروازه اینتر جای داد و برتری تیمش را در این دیدار رقم زد.

شاگردان اینزاگی با ثبت هفدهمین پیروزی خود در این فصل ۵۶ امتیازی شده و به رده دوم جدول رده بندی این رقابت ها صعود کردند.

این درحالی است که شاگردان «آنتونیو کونته» که از ابتدای این فصل رقابت شانه به شانه ای با یوونتوس مدعی عنوان قهرمانی این رقابت ها دارند با قبول دومین شکست خود با ۵۴ امتیاز به رده سوم جدول این رقابت ها سقوط کردند.

تیم یوونتوس در ساعاتی قبل با نتیجه 2 بر صفر برشا را مغلوب و صدر جدول رده بندی این رقابت ها را از اینتر میلان پس گرفته بود.

بدین ترتیب شاگردان کونته با سقوط آزاد به یک باره از صدر جدول به رده سوم نقل مکان کرده و آن را از دست دادند

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب