امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 44676 تاریخ انتشار: شنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۶:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

امروزیان در گفتگو با خبرایران اعلام کرد؛

اقامتگاه سنتی صادقی کاشان در بافت تاریخی شهر کاشان واقع شده است

خبرایران: مدیراقامتگاه سنتی صادقی کاشان گفت: اقامتگاه سنتی صادقی کاشان از لحاظ موقعیت مکانی در بافت تاریخی شهر کاشان واقع شده و به خانه های تاریخی تاج، عباسیان و بروجردی ها دسترسی آسانی دارد.
اقامتگاه سنتی صادقی کاشان در بافت تاریخی شهر کاشان واقع شده است

امروزیان مدیر اقامتگاه سنتی صادقی کاشان در گفتگو با خبرایران اظهارداشت: اقامتگاه سنتی صادقی کاشان یکی از خانه های قدیمی و تاریخی در کاشان است که قدمت آن به دوران زندیه باز می گردد و این خانه تاریخی پس از مرمت و بازسازی در سال 1378، به عنوان اقامتگاه سنتی صادقی پذیرای گردشگران و دوستداران این نوع اماکن تاریخی قرار گرفت.

وی افزود: اقامتگاه بوم گردی صادقی کاشان متشکل از 2 حیاط به نام حیاط بالا و حیاط پایین و 10 باب اتاق با طراحی سنتی و قدیمی می باشد. تعدادی از اتاق ها در حیاط بالا واقع شده اند که برای ورود به این اتاق ها تعدادی پله در ورودی اتاق ها وجود دارد علاوه بر آن ورودی اقامتگاه نیز دارای پله می باشد.

امروزیان تاکید کرد: تعدادی دیگر از اتاق ها نیز در حیاط پایین واقع شده اند که برای ورود به اتاق های حیاط پایین نیز پله به سمت پایین وجود داردو  یک باب از اتاق های 3  تخته نیز به دلیل حفظ بافت سنتی خود فاقد حمام و سرویس بهداشتی اختصاصی داخل اتاق هستند، حمام و سرویس بهداشتی ایرانی به صورت عمومی در حیاط بالا و حیاط پایین اقامتگاه تعبیه شده که مشخصه های اقامتگاه های بوم گردی به شمار می رود.

وی ابرازداشت: از لحاظ موقعیت مکانی نیز در بافت تاریخی شهر کاشان واقع شده و به خانه های تاریخی تاج، عباسیان و بروجردی ها دسترسی آسانی دارد. درواقع اقامتگاه بوم گردی و سنتی صادقی در بافت قدیمی کاشان واقع شده و قدمت آن به 300 سال پیش و به دوره زندیه باز می گردد.

ماروزیان درپایان سخنان خود گفت: این اقامتگاه امکاناتی از جمله اینترنت وایرلس ، سرو غذاهای محلی، پرسنل مسلط به زبان انگلیسی و پارکینگ اختصاصی را برای گردشگران و مهمانان خود فراهم آورده و امیدوارم گردشگران ازاین مجموعه لذت ببرند.

آدرس: کاشان - خیابان فاضل نراقی - ابتدای خیابان علوی - کوی شهید هاشمیان 

تلفن جهت رزرو: 021-476233

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب