امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 44664 تاریخ انتشار: جمعه ۲۵ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۲۹:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

باب‌الله تجری درگفتگو با خبرایران اعلام کرد؛

استان گلستان ظرفیت‌های مختلفی در حوزه گردشگری و هتلداری دارد/ منازل استیجاری بدون مجوز مشکل هتل‌داران استان گلستان است

رئیس هیات‌مدیره جامعه هتل‌داران استان گلستان گفت: متاسفانه منازل استیجاری بدون مجوز در گلستان با کمترین هزینه بیشترین بهره را با کمترین هزینه و پرداخت نکردن مالیات با جذب مسافر می‌برند.
استان گلستان ظرفیت‌های مختلفی در حوزه گردشگری و هتلداری دارد/ منازل استیجاری بدون مجوز مشکل هتل‌داران استان گلستان است

باب‌الله تجری رئیس هیات‌مدیره جامعه هتل‌داران استان گلستان درگفتگو با خبرایران اظهارداشت: استان گلستان 32 هتل دارد و از هتل های فعال استان گلستان دو هتل 4ستاره، 6 هتل سه ستاره، 2هتل یک ستاره و بقیه 2 ستاره هستند.

وی ادامه داد: مهم‌ترین مشکل ما جذب مسافر است و جذب کامل تنها در ایام نوروز میسر است و مجوزهایی که میراث فرهنگی برای احداث هتل‌ها می‌دهد امکان جذب کامل را ندارد و حتی در تابستان هم مشکل جذب داریم و بیشتر هتل‌های ما از این وضعیت و دادن مجوزهای هتل‌های جدید ناراضی هستند.

رئیس هیات‌مدیره جامعه هتل‌داران استان گلستان عنوان داشت: متاسفانه منازل استیجاری بدون مجوزدر گلستان با کمترین هزینه بیشترین بهره را می‌برند. این درحالی است که هتل‌ها باید مراحل زیادی را باید تا رسیدن به مرحله ساخت طی کنند و بعد از آن با بازپرداخت تسهیلات با سودهای سنگین و اجرای قوانین مختلف سروکار دارند. اما منازل استیجاری بدون گذراندن این مراحل و با کمترین هزینه و پرداخت نکردن مالیات با جذب مسافر سود فراوان می‌برند.

وی ابرازداشت: استان گلستان ظرفیت‌های مختلفی در حوزه میراث‌فرهنگی داراست که باید به آن پرداخته شود . خوشبختانه با همت و چشم انداز ترسیم شده حال حاضر اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گلستان و همچنین تعامل دستگاه‌های اجرایی استان حتما اتفاقات مهمی در حوزه‌های میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گلستان رقم خواهد خورد.

رئیس هیات‌مدیره جامعه هتل‌داران استان گلستان در پایان سخنان خود گفت:  استان گلستان هتل های خوبی دارد و تلاش ما این بوده که کیفیت کاری خوبی داشته باشیم و در بخش گردشگری هم تسهیلات خوبی در نظر گرفتیم و هرکسی که بتواند به ما کمک کند به انها تسهیلات خوبی ارده خواهیم داد.

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب