امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 44662 تاریخ انتشار: جمعه ۲۵ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۴۳:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

سعید شعبان درگفتگو با خبرایران اعلام کرد؛

سویدا از نظر کیفیت برترازمحصولات دیگر است/ هیچ محصولی برابری با محصول ما ندارد/ نباید اینقدرچوپ لایه چرخ تولید کنندگان گذاشته شود/ 9 درصد مالیات بر ارزش افزوده ظلم به تولید کنندگان است

مدیرعامل صنایع غذایی سویدا گفت: سویدا اشتغال زایی و کارآفرینی انجام داده و متاسفانه دوستان نباید اینقدرچوپ لایه چرخ ما در بحث بیمه و مالیات بگذارند.
سویدا از نظر کیفیت برترازمحصولات دیگر است/ هیچ محصولی برابری با محصول ما ندارد/ نباید اینقدرچوپ لایه چرخ تولید کنندگان گذاشته شود/ 9 درصد مالیات بر ارزش افزوده ظلم به تولید کنندگان است

سعید شعبان مدیرعامل صنایع غذایی سویدا درگفتگو با خبرایران اظهارداشت: صنایع غذایی سویدا دارای گواهینامه های متعدد بهداشتی و کیفیتی درسیزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع دستی تهران ، نمایشگاه بین المللی تهران حضور دارد و تلاش کرده در این سالها محصولات با کیفیتی ارائه دهد.

وی تصریح کرد: محولات ما بر پایه کنجد تولید شده و شامل ؛ انواع حلو ها، حلوا ارده روغنی وحلواشکری صنعتی ، روغن ارده، ارده شکلاتی ، حلوا شکری سنتی، ارده شیره انگور سنتی، ارده خام سنتی، حلوا کشی سنتی و .. با زمینه کنجد است.

شعبان خاطرنشان کرد: درشرکت صنایع غذایی سویدا 26  نفر به شکل مستقیم مشغول به کار هستند و تلاش کردیم که بتوانیم با کنترل کیفیت و همچنین افزودن کیفیت به محصولاتمان در بازار حرفی برای گفتن داشته باشیم .

وی در خصوص ویژگی های ممتاز محصولات غذایی سویدا ابرازداشت: محصولات غذایی ما تنها ایرادی که دارند قیمت آن بالاست و از نظر کیفیت هیچ محصولی برابری با محصول ما ندارد، سویدا بهترین محصول ارگانیک را در ارائه می دهد، به عنوان مثال محصول ارده شیره انگور بدون شکر و ارگنیک را به بازارارائه داده که می تواند برای افراد دیابتی بسیار مفید باشد.

شعبان تاکید کرد: مواد اولیه ما بیشتر کنجد است که از لار شیراز و ایلام و لرستان تامین می شود.  بسته بندی محصولات تقریبا به روز بوده و گواهینامه های متعدد بهداشتی و کیفیتی و سلامت استاندارد ، ایران کد و مجوزهای لازم را دارند.

وی درخصوص صادرات سویدا هم عنوان داشت: به فکر صادرات نیزهستیم و تلاش می کنیم با بازاریابی مناسب و همچنین حضوردرنمایشگاههایی مانند سیزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع دستی تهران موحقق شود.

شعبان افزود: محصولات ما در استانها اصفهان ،  تهران و لرستان توزیع می شود. و متاسفانه مشکلی که امروز همه ما دربخش اقتصاد داریم این است که تحریم و نوسانات ارزی درتولید و عرضه محصولات اقتصادی تاثیرگذار بوده ، تاجایی که این تاثیرات منفی درتولید، بسته بندی و حتی طراحی های ظروف تاثیرگذاشته و باعث شده که محصول نهایی گران به بازار ارائه شود. اما همان گونه که گفتم ما به دلیل کیفیت بالای محصولی که به بازار ارائه می دهیم ، مشتریان خودمان را حفظ کرده ایم.

وی ادامه داد: متاسفانه راهکاری برای این موضوع امروز پیدا نشده است. سویدا اشتغال زایی و کارآفرینی انجام داده و متاسفانه دوستان نباید اینقدرچوپ لایه چرخ ما در بحث بیمه و مالیات بگذارند. این درحالی است که کسی که بیمه اختیاری انجام داده هزینه اش نسبت به ما کمتر است، حتی خبازها و خیاط ها نسبت به ما کمتر بیمه و مالیات پرداخت می کنند.

شعبان یادآورشد: مالیات و بیمه ما درماه نزدیک به 16 میلیون تومان است ، برخی ها  زیر زمین و چراغ خاموش کارمی کنند و بیمه و مالیات هم پرداخت نمی کنند، اما متاسفانه بیمه و مالیات به ما می گویند چون شرکت هستید باید هزینه بیشتری را پرداخت کنید، درواقع 9 درصد مالیات بر ارزش افزوده بدهید ، که این واقعا ظلمی است که به تولید کنندگان می شود این درحالی است که ما اشتغال زایی انجام دادیم.

وی تاکید کرد: مالیات برارزش افزود باید از تولید کننده گرفته شود و دولت هم از تولید کننده ها حمایت بیشتری انجام دهد . چرا که با ادامه این رویه بسیاری از تولید کنندگان ورشکست شده و به سمت تعطیلی خواهند رفت. به نظرم مسولین می توانند با کم کردن سود نرخ برده بانکی در بخش تسهیلات برای تولید نندگان در توسعه و پیش برد و ادامه حیاط کاری تولید کنندگان تاثیر گذار باشند.

شعبان در پایان سخنان خود گفت: ما روز به روز روی کیفیت محصولات سویدا کارمی کنیم و دوست داریم و محصول سالم و خوبی را به مشتریان خودمان در سراسر کشور ارائه دهیم.

صنایع غذایی سویدا

دارای گواهینامه های متعدد بهداشتی و کیفیتی

آدرس شرکت ، بروجرد، بلوار امام خمینی (ره) تلفن 06642455022 / کارشناس فروش 09126226534

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب