امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 44653 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۸:۲۲:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

میلاد اسدی درگفتگو با خبرایران اعلام کرد؛

صنایع دستی اسدی با تخفیف 20 درصدی درنمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع دستی تهران به فروش می رسد/ تاکنون هیچ ارگان یا نهادی از کسب و کار ما حمایت نکرده است

مدیرشرکت صنایع دستی اسدی با اشاره به تخفیف 20 درصدی صنایع دستی اسدی درسیزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع دستی تهران گفت: مواد اولیه ما صد درصد ایرانی است. اما متاسفانه با وجود اینکه هیچ ارگان یا نهادی از کسب و کار ما حمایت نکرده ، توانسته ایم با ایجاد اشتغال برای 10 نفر به شکل مستقیم به فعالیت خودمان ادامه دهیم.
صنایع دستی اسدی با تخفیف 20 درصدی درنمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع دستی تهران به فروش می رسد/ تاکنون هیچ ارگان یا نهادی از کسب و کار ما حمایت نکرده است

میلاد اسدی مدیرشرکت صنایع دستی اسدی درگفتگو با خبرنگار خبرایران اظهارداشت: صنایع دستی اسدی در سیزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع دستی تهران  باانواع محصولات متنوع خود و همچنین 20 درصدتخفیف در خدمت بازدید کنندگان عزیز است.

اسدی افزود: صنایع دستی اسدی درشهر اصفهان و در میدان نقش جهان تولید و عرضه صنایع دستی شامل خاتم کاری ، محصولات فیروزه کوبی و مس پردازرا انجام می دهد.

وی با اشاره به تخفیف 20 درصدی صنایع دستی اسدی در نمایشگاه تاکید کرد: مواد اولیه ما هم صد درصد ایرانی است. اما متاسفانه با وجود اینکه هیچ ارگان یا نهادی از کسب و کار ما حمایت نکرده  ، توانسته ایم با ایجاد اشتغال برای 10 نفر به شکل مستقیم به فعالیت خودمان ادامه دهیم.

وی ادامه داد: متاسفانه شرایط اقتصادی که امروز همه در ان گرفتارهستیم ، از یک طرف و همچنین تحریم ونوسانات قیمت ارز به شکل مستقیم دربازار اقتصادی ایران تاثیرو آثار منفی خود را نشان داده، تا جایی که مس ، انواع سنگ و سنگ خاتم به عنوان مواد اولیه مصرفی ما از سال گذشته تاکنون 2 تا 3 برابر افزایش قیمت داشته است.

اسدی افزود: صنایع دستی اسدی با تولید انواع آجیل خوری در سایزهای مختلف، گلدان، شیرینی خوری ، گدان شلغمی، قندان و ... توانسته به رشد صنایع دستی استان اصفهان کمک کند و به نظرم جا دارد مسولین هم از ما حمایت های لازم را داشته باشند. به عنوان مثال ما در بحث نقدینگی و دریافت وام برای گسترش کسب و کارمان مشکل داشته ایم، ولی هیچ بانک یا نهادی از ماحمایت نکرده است.

وی ابرازداشت: صنایع دستی اسدی درهیچ شهرستانی نمایندگی ندارد و تلاش می کنیم دراستان اصفهان وهمچنین استانهای کشور توزیع مناسبی داشته باشیم.

اسدی با انتقاد از عدم اطلاع رسانی درخصوص سیزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع دستی تهران عنوان داشت: متاسفانه درمورد اطلاع رسانی سیزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع دستی تهران 98 در نمایشگاه بین المللی تهران کوتاهی صورت گرفته است. تاجایی که مردم از برگزاری این نمایشگاه  خبرندارند .درسطح شهر تهران هم ما بیلبورد یا پوستری تبلیغی ندیدیم . به همین دلیل روز اول نمایشگاه مردم ازنمایشگاه استقبال چندانی نداشتند و امیدوارم در روزهای آینده بازدید مردمی بیشتر شود.

وی اضافه کرد: به دلیل شرایط اقتصادی جامعه بازدید کنندگان اندکی به نمایشگاه می آیند . ازطرفی بیشتر مردم برای بازدید می آیند و برای خرید قشر خیلی کمی در نمایشگاه حضور دارند.

اسدی درپایان سخنان خود گفت: ما هم مثل بسیاری از تولید کنندگان کشورمان دوست داریم محصولات دیده وبه کشورهای مختلف صادر شود. اگر این اتفاق با حمایت دولت و درمرکز آن کمک وزارت میراث فرهنگی اتفاق بیفتد، رونق به کسب و کارهایی مانند صنایع دستی اسدی بیشتر از گذشته باز خواهد گشت .  با رونق کسب وکارنیز قطعا مشکلات اشتغال برای جوانان برطرف خواهد شد. 

بنابراین گزارش؛ سیزدهمین  دوره نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع دستی از تاریخ 23 تا 26 بهمن ماه 1398 در محل نمایشگاه بین المللی تهران برگزارمی شود.  

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب