امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 4462 تاریخ انتشار: شنبه ۱۴ تیر ۱۳۹۳ ساعت ۲:۵۵:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

بازدید وزير كشاورزي و امور روستايي جمهوري خودمختار نخجوان از پگاه آذربایجان غربی

ارشاد علی اف وزير كشاورزي و امور روستايي جمهوري خودمختار نخجوان از خطوط تولید شرکت شیر پاستوریزه پگاه آذربایجان غربی بازید نمود.
بازدید وزير كشاورزي و امور روستايي جمهوري خودمختار نخجوان از پگاه آذربایجان غربی

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شرکت صنایع شیر ایران پگاه، این بازدید در صدر هیاتی متشکل از معاون کنسول جمهوری خود مختار نخجوان و فعالین عرصه کشاورزی و دامداری جمهوری مذکور که با هدف آشنائی با توانمندی های کشورمان در زمینه کشاورزی و دامداری و بررسی زمینه های همکاری به استان آذربايجان غربي سفر کرده بودند صورت پذیرفت .

در این بازدید مهندس حق جو با تشریح وضعیت صنعت شیر در کشور و استان به بیان توضیحاتی در خصوص تولیدات پگاه آذربایجان غربی پرداخت و از پتانسیل بالای پگاه آذربایجان غربی در زمینه صادرات محصولات لبنی به نخجوان خبر داد.

وزير كشاورزي و امور روستايي جمهوري خودمختار نخجوان نیز با ابراز خرسندی از حضور در پگاه آذربایجان غربی تاکید نمود: آذربایجان غربی، امروز در حوزه تولید انواع محصولات کشاورزی و دامی و همچنین تولید ادوات و صنايع کشاورزی پیشرفت‌های زیادی کرده است ، از این رو ما خواستار افزایش تعاملات و گسترش همكاري‌ها در این زمینه هستیم.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب