امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 44576 تاریخ انتشار: یکشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۲:۱:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

در مرکز دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران؛

جشنواره ملّی « زنجیره‌ی گندم، آرد و نان» برگزار شد

جشنواره‌ ملّی «زنجیره‌ی گندم، آرد و نان» با هدف ارتقای کیفیت تولیدات و تقویت مزیت رقابت‌پذیری در زنجیره‌ی تأمین در روز یک‌شنبه، 20 بهمن‌ماه در مرکز دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران، سالن ایران خلیجِ‌فارس و به مناسبت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران برگزار شد.
جشنواره ملّی « زنجیره‌ی گندم، آرد و نان» برگزار شد

به گزارش خبرایران، در این جشنواره از برگزیدگان زنجیره‌ گندم، آرد و نان شامل: گندم‌کاران، سیلوداران، تولیدکنندگان آرد(کارخانجات آردسازی) و تولیدکنندگان نان(نانوایان) و اصناف، اتحادیّه و انجمن آردسازی، نانوایان و تولیدکنندگان ماشین‌آلات آرد و نان و خمیرمایه، بیسکویت، شیرینی و شکلات و قنادان و نوآوران(دانش‌بنیان) این عرصه تقدیر خواهد شد.

در این جشنواره که با رویکرد ارتقای سطح کمّی و کیفی تولیدات و تقویت مزیت رقابت‌پذیری در زنجیره‌ی گندم، آرد و نان برگزار شد، مدیران و رؤسای اصناف، اتحادیّه و انجمن‌ها و تولیدکنندگان آرد و نان از سراسر کشور حضور داشتند.

آرد و نان با حضور مسئولان وزارت صنعت، معدن و تجارت و وزارت کشاورزی در مرکز همایش های خلیج فارس برگزار شد.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت در ابتدای این مراسم با اشاره به اینکه حلقه های زنجیره نان باید با یکدیگر تعامل بیشتری داشته باشند، گفت: گندمکاران باید بدانند حلقه های بعدی زنجیره به چه چیزی نیاز دارند.

یزدان سیف با بیان اینکه هم اکنون در ایجاد هماهنگی بین حلقه های زنجیره نان مشکلاتی وجود دارد، افزود: در حال حاضر یکی از خلا ها فقدان اطلاعات کافی از سوی تمام حلقه های زنجیره تولید گندم است.

او با تاکید بر اینکه در حال حاضر یک میلیون و 472 هزار محموله گندم داریم، تصریح کرد: در حال حاضر حمل و نقل مناسبی در سیلوها داریم و امیدواریم هماهنگی ها در مسیر کیفیت نان ارتقا یابد.

روح اله خدارحمی مدیرعامل بانک کشاورزی روز یکشنبه 20بهمن ماه با حضور در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران، در جشنواره‌ ملّی زنجیره‌ی گندم،آرد و نان شرکت کرد.

در این جشنواره که با هدف ارتقای کیفیتت تولیدات و تقویت مزیت رقابت‌پذیری در زنجیره‌ تأمین و به مناسبت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران برگزار شد، از برترین های این زنجیره قدردانی شد.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب